پیش بازی گرافیکی هفته ششم لیگ یک /نادر و بابلی ها بهم رسیدند ، کوروش به دنبال تحول در نساجی!

مازند اسپرت : هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدار ها خونه به خونه […]

4525252مازند اسپرت : هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدار ها خونه به خونه باید در تبریز به مصاف شاگردان دست نشان برود .

تیم فوتبال خونه به خونه با پیروزی هفته گذشته با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و تیم نادر دستنشان هم با ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و به نوعی تقابل نادر دستنشان با خونه به خونه ای که ابتدای فصل صحبت حضور این مربی در شهر بابل به گوش میرسید ، تقابل جالبی خواهد بود .

 

اوج گیری مردان میثاقیان

پس از بازی کاملا برتر مقابل تیم پارسه تهران و ثبت هفتمین امتیاز تیم خونه به خونه مازندران برای اینکه یک گام دیگر به بالای جدول نزدیک شود لازم دارد تا در تبریز اوج بگیرد.

حریف امروز خونه به خونه تیم ماشین سازی است که با شهرداری تبریز ادغام شده و از نظر مالی هم وضعیتی مناسب دارد.

مردان میثاقیان اگر می خواهند نفس به نفس مدعیان حرکت کنند باید در تبریز خیره کننده ظاهر شوند.بابلی ها شروع خوبی در ۵ هفته اول داشتند و به نظر با تجربه اندک محموعه شان کارشان مطلوب بوده اما حفظ این روند کفایت نمی کند.خونه به خونه باید در خارج از خانه پیروز گردد تا به اندازه شایستگی هایش رشد کند.شاید خود بابلی ها از تیم خود رضایت دارند و روند بردهای خانگی را می پسندند اما نیاز است تا خونه به خونه ای ها در زمین رقبا هم برنده شوند تا کم کم به سه تیمی بپیوندند که در بالای جدول صعود را جستجو می کنند.

بازی هوشیارانه
نزدیکی نیمکت تیم خونه به خونه با مردان اصلی اتفاق خوبی است و دست میثاقیان را بازگذاشت تا مطابق میلش دست به جابجایی بزند.او می تواند مهره هایی که لازم دارد را انتخاب کرده و بر اساس تاکتیکی که نیاز دارد استفاده کند.قطعا بازی خونه به خونه کاملا تدافعی و یا تهاجمی نخواهد بود ولی هوشیارانه ست تا این تیم دست خالی بازنگردد.میثاقیان در نبود چند بازیکن خود از تعدادی مهره جدید سود برد که جواب دادند و جای آسیب دیده ها را خوب پر کردند.

دفاع حفره دار
شاید تنها مشکل در تیم خونه به خونه ایجاد شکاف های بزرگ در بین مدافعان مرکزی است.در مقابل پارسه این نقص به چشم آمد و خود را بروز داد تا میثاقیان برای ترمیمش دست به کار شود با این وجود پیداست که تیم در تبریز باید مراقب باشد تا گرفتار حملات سریع آذری ها نگردد.

این خیری موثر
بهترین چهره تیم خونه به خونه هادی خیری است که گل می زند و تاثیر گذاری عمیقی در ترکیب بابلی ها دارد.او با نفوذهای پی در پی خود تیم های رقیب را به هم می ریزد و در تبریز هم امیدواریم بتواند چنین نقشی را ایفا کرده و پایه گذار پیروزی باشد.

252

 در یکی دیگر از این دیدار ها نساجی مازندران باید در خانه از پاس پذیرایی کند .

تیم فوتبال نساجی با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و بعد از تغییر و تحولاتی که در این تیم انجام شد با حضور موسوی برای دشت اولین برد به مصاف پاسی خواهد رفت که با دو امتیاز در رده نوزدهم این جدول قرار دارد .

دستپخت حاضری موسوی!

امروز نساجی یک مربی جنوبی را در راس امور فنی اش می بیند و دوران تازه ای را آغاز می کند.برای کوروش موسوی باید خوشحال کننده باشد که اولین تقابل خانگی اش با تیم پاس همدان است که دچار مشکلاتی شدید است و احتمالا خیلی تاب تحمل فضای رعب آور ورزشگاه نساجی را ندارد.
سرمربی جدید سال قبل فولاد نوین اهواز را از لیگ یک به لیگ برتر برده اما تیمش را واگذار کردند تا بدون تیم بماند.او حالا یک نقطه روشن در کارنامه اش دارد و کاری را کرده که نساجی دو دهه است از همه مربیانش خواسته اما در توان کسی نبوده تا قطب فوتبال استان را به لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران برساند.موسوی در اهواز کار بزرگی را انجام داد اما در آن تیم بی حاشیه و بدون توقع کار کردن قابل قیاس با نساجی ریشه دار و محبوب نیست.

صد در صد حمله


آنچه موسوی برای بازی امروز مقابل پاس همدان تجویز می کند بازی رو به جلو در تمامی دقایق است.شک نداریم که سرمربی نمی خواهد ضمن اینکه رگه های احتیاطی در نمایش مردانش پیداست دست از حمله بکشد و کارش را با پیروزی خانگی آغاز کند.او اسلحه های زیادی دارد تا به خواسته اش برسد اما از یاد نبریم که نساجی تا بدین جای فصل خیلی هم خوب گل نزده و جلوی دروازه رقبا جسور نشان نداده است.زدن فقط ۳ گل ظرف ۴۵۰ دقیقه اصلا قابل قبول نیست و تازه دو تا از آنها در یک بازی به ثمر رسیده است و دیگری وقتی بازی تمام شده بود!

این دفاع سر به هوا
گل های پیکان مقابل نساجی از عدم تمرکز در دفاع و انجام اشتباهات زیاد و سریالی حکایت داشت.نساجی مدافعان خوبی دارد اما سربه هوا هستند و همدیگر را نمی یابند.آنها فضای ضربه زنی را می دهند و سعید ابراهیم پور دروازه بان جوان تیم را در وضعیتی سخت قرار می دهند.

میثم خودش نیست
میثم بائو در همین چند بازی نشان داده توان فنی لازم را برای کار دارد اما قابلیت هایش در بازیسازی و حتی گلزنی در استانداردهای خود میثم بروز نیافته است.اعتقاد داریم این بازیکن تکنیکی و طراح به محض بیرون آمدن از پیله حالای خود و نشان دادن تمامی ظرفیت هایش به کل تیم نقش موثر تری خواهد یافت.

حلاوت ۳ امتیازی
می دانیم که نساجی این بازی را می برد و ششمین پیکارش را با پیروزی می گذراند اما مهم است که تفکرات موسوی را ببینیم.تا این تیم با اندیشه های سرمربی جدید خو بگیرد زمان می برد اما حداقل می توان لایه اولیه اش را دید و میزان موفقیت احتمالی اش را سنجید.این تیم مثل دستپخت حاضری موسوی خواهد بود و تمام کیفیت او را نشان نخواهد داد.علی الحساب این ۳ امتیاز کام هواداران را شیرین کند تا بعد.

52522