تمجید جهانی از برادر کوچکتر نوشاد عالمیان/ رشد حیرت آور نیما

مازند اسپرت :نیما عالمیان، نفر دوم تنیس روی میز ایران ر در مسابقات تور جهانی بلژیک دو عنوان قهرمانی در دوبل و انفرادی را کسب کرد تا این درخشش او در سایت فدراسیون جهانی نیز بازتاب داشته باشد. به گزارش مازند اسپرت ؛ نویسنده سایت فدراسیون جهانی در گزارشی که به این بازیکن اختصاص دارد، […]

11414144مازند اسپرت :نیما عالمیان، نفر دوم تنیس روی میز ایران ر در مسابقات تور جهانی بلژیک دو عنوان قهرمانی در دوبل و انفرادی را کسب کرد تا این درخشش او در سایت فدراسیون جهانی نیز بازتاب داشته باشد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ نویسنده سایت فدراسیون جهانی در گزارشی که به این بازیکن اختصاص دارد، آورده است: در یک هفته چه تفاوت‌هایی می‌تواند ایجاد شود و برای درک بهتر این موضوع هیچ مقوله‌ای بهتر از زندگی نیما عالمیان نمی‌تواند باشد. او در مسابقات ولس اتریش در دور مقدماتی مقابل میخائبل پایکوف شکست خورد و نتوانست به جدول اصلی هم راه پیدا کند، اما ۹ روز بعد از حضور در این رقابت‌ها زندگی این جوان ۲۲ ساله تغییر زیادی کرد و او توانست در مسابقات تور جهانی بلژیک عنوان قهرمانی را از آن خود کند و  به عنوان موفق ترین بازیکن رقابت‌ها شناخته شود.


۲ عنوان قهرمانینیما در ابتدا در دوبل مردان به همراه برادر بزرگترش نوشاد قهرمان شد تا بدین ترتیب یکی از دو ورزشکاری باشد که با ۲ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها ترک می‌کند. ژو ییهان سنگاپوری نیز عملکردی مشابه نیما عالمیان داشت و دو عنوان را به خود اختصاص داد.

عالمیان: هفته فوق‌العاده‌ای برای من بود
نیما عالمیان پس از این رقابت‌ها گفت: یک هفته رویایی برای من بود. هیچ وقت صاحب قهرمانی نشده بودم و در مسابقات بلژیک دو مدال طلا را کسب کردم.

وی ادامه داد: سطح بازی‌ام نسبت به مسابقات چک و اتریش بالاتر رفته بود و امیدوارم در رنکینگ جهانی بتوانم ۵۰ پله بالا بیایم. می‌خواهم خودم را برای مسابقات قهرمانی آسیا که بهترین های جهان هستند، آماده کنم؛ جایی که کسب مدال بسیار سخت است.

نیما کم کم برادرش نوشاد را هم جا می گذارد.

این پیش بینی است که کارشناسان پینگ پنگ دارند.نیما بعد از اینکه در سوئد قهرمان شد، در بلژیک هم پیش افتاد و در انفرادی قهرمانی شد در حالیکه نوشاد حذف شده بود.در بازی های رودررو هم نیما بارها نوشاد را شکست داده و پیداست که اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده است.