برای اعزام به مسابقات قهرمانی کاتا جهان در آمستردام هلند ؛ دو مازندرانی به همراه تیم ملی پرواز خواهند کرد

ششمین دوره مسابقات قهرمانی کاتا جهان در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور در آمستردام کشور هلند برگزار خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ براین اساس، تیم ملی کاتای جودو کشورمان با سرمربیگری زند و تعداد ۱۲ ورزشکار در روز پنجشنبه جهت حضور در این مسابقات به آمستردام پرواز خواهند کرد . کاتاروهای اعزامی از […]

252424242ششمین دوره مسابقات قهرمانی کاتا جهان در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور در آمستردام کشور هلند برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ براین اساس، تیم ملی کاتای جودو کشورمان با سرمربیگری زند و تعداد ۱۲ ورزشکار در روز پنجشنبه جهت حضور در این مسابقات به آمستردام پرواز خواهند کرد .

کاتاروهای اعزامی از طریق مسابقات قهرمانی کشور که در خرداد ماه سال جاری برگزار گردید مشخص شدند که نفرات برتر به اردو دعوت و پس از برگزاری مسابقات درون اردویی ترکیب اصلی مشخص شد.

تیم ملی کاتا کشورمان، متشکل از افراد با تجربه و صاحب عنوان و همچنین نفرات جوان و تازه عضو تیم ملی شده است .

شایان ذکر است که تیم ملی کاتا ایران سابقه نایب قهرمانی مسابقات جهانی را در سال ۲۰۱۱ در کشور آلمان را دارد و در دوره گذشته این مسابقات که در اسپانیا برگزار گردید عنوان چهارم تیمی این رقابت ها را کسب کرده اند.

حسین زند، سرمربی تیم ، امید زیادی به شاگردان خود در این دوره از مسابقات دارد . هرچند تیم ملی کشورمان با توجه به بی مهری هایی که به این تیم شده و مشکلات مالی جهت اعزام این تیم وجود داشته، با کمک اسپانسر این تیم به مسابقات اعزام می گردد.

 مجتبی باجلان و سید رضا روحانی و محمد علی وحید و رضا صفی از اصفهان – عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح اله زاده از مازندران -کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر از تهران – محمد حسن نجفی و علی رضا کریمی ناصر و فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر از همدان ترکیب تیم ملی کاتا تشکیل می دهند .

 ملی پوشان کاتا تاکنون چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشته اند و در این هفته آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برگزار می کنند .

در این دوره از مسابقات دو داور از کشورمان جهت قضاوت و نیز سه داور جهت شرکت در کلاس داوری جهانی اعزام خواهند شد.