بهروز عطایی: تفکر حاکم بر والیبال معیوب است/ عیار تیم ملی در بازی های بزرگ مشخص می شود

مازند اسپرت : کارشناس والیبال معتقد است تیم ملی ایران در شرایط فعلی برنامه ای برای فرار از بحران ندارد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.والیبالیست های ایران در این بازی بارها از حریف سرسخت خود پیش افتاده بودند اما […]

ataaeiiمازند اسپرت : کارشناس والیبال معتقد است تیم ملی ایران در شرایط فعلی برنامه ای برای فرار از بحران ندارد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.والیبالیست های ایران در این بازی بارها از حریف سرسخت خود پیش افتاده بودند اما اسیر قدرت نمایی روس ها و به خصوص موزرسکی شدند.بهروز عطایی کارشناس و منتقد والیبال درباره این بازی گفت: بازی بسیار سختی برای ملی پوشان بود.قبل از شروع مسابقات مشخص بود تیم ایران مقابل برخی تیم ها به مشکل بر می خورد.روسیه همان تیمی بود که در لیگ جهانی از ۱۲ بازی ۱۱ بازی شکست خورد.روس ها زمانی احساس کردن که با مربی قبلی خود به نتایج دلخواه نمی رسند،او را برکنار کردند و توانستند دوباره به اوج برگردند.

عطایی درباره شرایط تیم ها در المپیک گفت: المپیک جای اشتباه نیست.تیم ها با بالاترین قدرت خود در این مسابقات حاضر می شوند. در مسابقات جام جهانی روسیه از تمام امکانات و بازیکنان خود استفاده کرد.در بازی با ایران روس ها از سرگىي تتيوخين استفاده کردند که چهل سالش بود.ما باید از تمام امکانات مان برای مقابله با بهترین تیم های جهان استفاده کنیم.

او درباره ضعف های تیم ملی ایران گفت: ما تیم خوبی داریم اما مشکل ما ضعف در کادر فنی است.در بازی های بزرگ وقتی به بن بست تاکتیکی می خوریم برنامه ای برای فرار از آن نداریم.در بازی های گذشته و همین بازی با روسیه دقت کنید متوجه می شوید وقتی چند امتیاز جلو هستیم نمی توانیم از آن حفاظت کنیم و این می شود که بازی را واگذار می کنیم.شما اگر به تعویض های روسیه نگاه کنید متوجه می شوید مربی این تیم با تعویض هایش بازی را به سود خود تمام کرد.متاسفانه بازیکنان ما با یک برد مغرور می شوند و نمی توانند تمرکز خود را حفظ کنند.

عطایی همچنین درباره شرایط حاکم در والیبال گفت: متاسفانه مقصر این مسائل متولیان والیبال هستند.تفکر حاکم بر والیبال معیوب است و این باعث شده است تا نتایج لازم را کسب نکنیم.بردن تیم های مثل ونزوئلا و تونس کار بزرگی نیست.عیار تیم و کادر فنی ما در بازی های بزرگ مشخص م شود.