کشتی آزاد قهرمانی جهان – آمریکا /حسن یزدانی به مدال نقره بسنده کرد

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با شکست در مسابقه فینال به مدال نقره بسنده کرد. به گزارش مازند اسپرت، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی، کشتی‌گیر جوان جویباری به مصاف حریفان خود رفت. وی که در وزن ۷۰ کیلوگرم شرکت […]

55757نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با شکست در مسابقه فینال به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش مازند اسپرت، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی، کشتی‌گیر جوان جویباری به مصاف حریفان خود رفت.

وی که در وزن ۷۰ کیلوگرم شرکت می‌کند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۶ بر ۴ (ضربه فنی) مقابل یانگ هو جانگ از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد.

یزدانی در دور سوم هم با نتیجه ۶ بر یک (ضربه فنی)‌ میروسلاو کایروف، دارنده مدال برنز ۲۰۱۴ اروپا از بلغارستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

پدیده کشتی جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم در این مرحله نیز با ضربه فنی داوید تلاشادزه از گرجستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی جیمز گرین کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی را با نتیجه ۹ بر ۴ شکست داد و به مرحله فینال راه یافت.

این کشتی‌گیر جوان جویباری در مسابقه فینال به مصاف ماگومدرسول گاجی ماگومدوف از روسیه رفت. وی که در این مسابقه نتوانست جنگندگی مسابقات ما قبل فینال را به نمایش بگذارد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۳ از این حریف روسی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

لازم به ذکر است که صبح امروز نیز حسن رحیمی ملی پوش وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی نیز با شکست در برابر حریف گرجستانی در فینال مدال نقره را از آن خود کرد.