مسابقات نجات غریق استان دررامسر برگزارشد /عکاس: سیاوش زمانزاده

مسابقات نجات غریق استان دررامسر به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم روز گذشته در ساحل صدف و استخر ارودگاه میرزا کوچک خان برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،افتتاحیه این رویداد در اردو گاه هفت تیر ودرمزار شهدای گمنام برگزار شد که با نثار گل مسئولین وورزشکان به مزار شهدای گمنا م همراه بود .
سپس مسابقات دربخش استخر در اردو گاه میرزا کوچک خان و در سه بخش شنا ۱۰۰ متر با مانع ، ۵۰ متر حمل آدمک و شنا چهار در ۲۵ امدادی حمل آدمک برگزار گردید. دربخش دریایی ساحل نیز مسابقات در ساحل صدف و در بخش ۹۰ متر سرعت ، چهار در نود متر امدادی ، دو وشنا و دو و.حمل پر چم برگزار گردید ..
که در پایان تیم بابل قهرمان شد .
اما کریمیان رئیس هیا ت نجات غریق استان مازندران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : این مسابقات با حضور صد وشصت ورزشکارروز گذشته در ساحل صدف و استخر مجموعه میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار شد .
وی افزود : افتتاحیه این مسابقات که به تحت عنوان هفته دفاع مقدس و یا د وخاطره شهدای مدافع حرم بود در ارودگا ه هفت تیر و در مز ار شهدای گمنام این مجموعه برگزار گردید که با نثار گل به این شهدای عزیز از سوی ورزشکاران و مسئولین همراه بود .
کریمیان یا د آور شد : نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد . در پایان سه تیم تیمهای نجات غریق شهرستانهای بابل ، قائمشهر ، ساری اول تاسوم شدند و کاپ اخلاق نیز به تیم رامسر اهداشد.
وی در پایان از تلاش مجموعه هیات نجات غریق استان مازندران ، داوران ، رئیس و اعضای هیات نجات غریق شهرستان رامسر ، اداره ورزش وجوانان وشهرستان رامسر و از حضور کلیه مسئولین شهرامسر اعم از محمد آزاد فرماندار ، ارسلان نعمتی بخشدار ، رانکوه احمدی مسئول ورزش سپاه وهیات همراه و ابراهیم گلدشتی ریاست اداره ورزش و جوانان و همچنین عادل عالیشان معاونت هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تقدیر و تشکر کرد .
مجتبی حسن نژاد ریاست هیات نجات شهرستان رامسر نیز به خبرنگار ما گفت : این مسابقات با استقبالل خوب تیمن های ورزشی نجات غریق استان همراه بود و با نظر کارشناس اهل فن یکی از بی سابقه ترین مسابقات چند دوره اخیربود .
وی افزود : تیم هیات نجات غریق شهرستان رامسر با حمایت پلاژصدف در ماده ۹۰ متر قهرمان شد و کا پ اخلاق راین مسا بقات به این تیم اهداشد .
وی در پایان از حسن اعتماد وهمکاری ریاست هیات غریق استان و مجموعه آن تقدیر و تشکر
کرد .
و از همکاری و حضور فرماندار محترم شهر ستان رامسر سرهنگ جعفری فرماندهی سپاه شهرستان رامسر ، بخشدار شهرستان رامسر ، ریاست اداره ورزش و جوانان ، پیشکسوت ورزش شهرستان رامسر و مدیریت پلا ژ صدف حسین حشمتی فرد ریاست هیات شنا و مدیریت استخر میرزا کو چک خان مهندس منتقمی و اعضا هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رامسر تقدیر و تشکر فروان کرد .
لازم به ذکر است هیا ت نجا ت غریق و غواصی شهرستان رامسر در سه ماه تابستان کار نامه مثبتی از خود بجا گذاشت . و پس از آن با برگزاری این مسابقات مهم عملکرد مثبت خو درا تکمیل کرد .