پیش بازی هفته پنجم لیگ یک؛ نساجی به دنبال کشیدن ترمز پیکان / تقابل دیدنی پیوس با خونه به خونه !

به گزارش مازند اسپرت ؛ در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته دو نماینده مازندران در تهران و بابل به مصاف حریفانشان خواهند رفت . دیدار پیکان تهران و نساجی مازندران : به گزارش مازند اسپرت ؛تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از برد دلچسب در دربی مازندرانی هفته چهارم لیگ […]

tooppiiبه گزارش مازند اسپرت ؛ در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته دو نماینده مازندران در تهران و بابل به مصاف حریفانشان خواهند رفت .

دیدار پیکان تهران و نساجی مازندران :

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از برد دلچسب در دربی مازندرانی هفته چهارم لیگ یک ، این هفته باید به مصاف پیکانی برود که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد . نساجی که با یک برد و دو تساوی و یک باخت با ۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد باید دید آیا میتواند در این دیدار سخت ترمز پیکانی ها را بکشد یا خیر ؟

شاخص ترین بازیکن پیکان تهران (ستاره احتمالی):

به گزارش مازند اسپرت ؛مرتضی آقاخان: مهاجم با تجربه ای که در این فصل برای تیم پیکان تهران توپ می زند،بی شک ستاره احتمالی تیم پیکان خواهد بود.

این بازیکن که در ۴ بازی ۴ گل برای تیم پیکان زده است قطعا روز سختی را برای مدافعین و دروازه بان نساجی رقم خواهد زد. مهم تر از آن این است که پیکان در این ۴ بازی که انجام داده است هیچ گلی دریافت نکرده است.

شاخص ترین بازیکن نساجی مازندران (ستاره احتمالی):

به گزارش مازند اسپرت ؛نیما دلاوری که این فصل هم برای تیم نساجی توپ می زند،بی شک ستاره احتمالی تیم نساجی خواهد بود. این بازیکن که یکی از مدافعین نساجی می باشد،روی توپ های هوایی تاثیر بسزایی دارد. حال باید دید آیا این بازیکن می تواند مانع از گل زدن مرتضی آقاخان مهاجم ۴ گل پیکان شود.

دیدار خونه به خونه مازندران و پارسه تهران :

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم خونه به خونه مازندران روز پنجشنبه ۱۹ شهریور در خانه و در استادیوم هفت تیر بابل باید از پارسه ای پذیرایی کند که سرمربی این تیم انگیزه بالایی برای رویارویی با خونه به خونه ای ها دارد . فرشاد پیوس که خاطرات خوبی را برای بابلی ها ایجاد کرد روز پنجشنبه باید در مقابل تیم سابقش صف ارایی کند که این موضوع جذابیت این دیدار را دو چندان خواهد کرد .

پارسه تهران با هدایت فرشاد پیوس و با جمعی از بازیکنان جوان تا به اینجای کار سه تساوی و یک باخت کسب کرده و در رده هجدهم جدول بیست تیمی لیگ یک قرار دارد .

تیم خونه به خونه مازندران هم با شکست در ثانیه های پایانی در دربی مازندرانی هفته گذشته ، چندان اوضاع روحی جالبی ندارد و برای جبران شکست هفته گذشته با تمام قوا پا به این دیدار به ظاهر ساده خواهد گذاشت .

شاخص ترین بازیکن پارسه تهران (ستاره احتمالی):

به گزارش مازند اسپرت ؛مرتضی رنجبر:این بازیکن که یکی از هافبک های تیم پارسه می باشد،با زدن ۲ گل در ۴ بازی،برای تیم پارسه یک بازیکن کلیدی به شمار می رود. بی شک ستاره احتمالی تیم پارسه تهران می باشد.ناگفته نماند این بازیکن شاید در این بازی فرشته نجات فرشاد پیوسی باشد که اولین مربی تاریخ باشگاه خونه به خونه بوده و با این تیم قهرمانی را تجربه کرده و نتیجه این بازی برای او از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

شاخص ترین بازیکن خونه به خونه بابل (ستاره احتمالی):

به گزارش مازند اسپرت ؛منصورتنهایی:بازیکنی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و این فصل برای خونه به خونه توپ می زند. بی شک ستاره احتمالی تیم خونه به خونه است. وی که تاکنون بعنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم وارد زمین شد بعد از حضور در زمین تاثیر بسزایی در روند بازی تیم خونه به خونه دارد،قطعا با حضور این بازیکن در خط حمله روز سختی برای میثاق معمارزاده در پیش رو خواهد بود.

ليگ آزادگان لیگ آزادگان
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ پیکان ۴ ۳ ۱ ۰ ۷ ۰ ۷ ۱۰
۲ فجر سپاسی ۴ ۲ ۲ ۰ ۴ ۱ ۳ ۸
۳ ماشین‌سازی‌تبریز ۴ ۲ ۲ ۰ ۸ ۶ ۲ ۸
۴ شهرداری اردبیل ۴ ۲ ۱ ۱ ۵ ۲ ۳ ۷
۵ نفت آبادان ۴ ۱ ۳ ۰ ۶ ۴ ۲ ۶
۶ مس کرمان ۴ ۲ ۰ ۲ ۳ ۲ ۱ ۶
۷ داماش گیلان ۴ ۲ ۰ ۲ ۲ ۵ ۳- ۶
۸ خیبر خرم‌آباد ۴ ۱ ۲ ۱ ۶ ۴ ۲ ۵
۹ فولاد یزد ۴ ۱ ۲ ۱ ۶ ۶ ۰ ۵
۱۰ نساجی مازندران ۴ ۱ ۲ ۱ ۳ ۳ ۰ ۵
۱۱ گل گهرسیرجان ۴ ۱ ۲ ۱ ۱ ۲ ۱- ۵
۱۲ آلومینیوم هرمزگان ۴ ۱ ۱ ۲ ۴ ۴ ۰ ۴
۱۳ مس رفسنجان ۴ ۰ ۴ ۰ ۴ ۴ ۰ ۴
۱۴ آلومینیوم اراک ۴ ۰ ۴ ۰ ۳ ۳ ۰ ۴
۱۵ خونه به خونه ۴ ۱ ۱ ۲ ۳ ۴ ۱- ۴
۱۶ گیتی پسند ۴ ۱ ۱ ۲ ۱ ۴ ۳- ۴
۱۷ ایران جوان بوشهر ۴ ۱ ۱ ۲ ۲ ۶ ۴- ۴
۱۸ پارسه تهران ۴ ۰ ۳ ۱ ۵ ۸ ۳- ۳
۱۹ پاس ۴ ۰ ۲ ۲ ۲ ۴ ۲- ۲
۲۰ نفت‌ م.سلیمان ۴ ۰ ۲ ۲ ۰ ۳ ۳- ۲