چند خبر از تکواندو استان/ از جایگاه پنجمی تنها نماینده مازندران درلیگ خردسالان کشور تا افتتاحیه لیگ نوجوان و جوان دختر

هیات تکواندو لاریم منتخب مازندرانی در لیگ کشوری خردسالان پسر در پایان هفته نهم و دهم در جایگاه پنجم  جدول رده بندی قرار گرفت.   جایگاه پنجم تنها نماینده مازندران در لیگ کشوری خردسالان : به گزارش مازند اسپرت، هفته نهم و دهم از دومین دوره ليگ خردسالان پسر (جام غنچه های تكواندو)، در قالب […]

TEKVANDOهیات تکواندو لاریم منتخب مازندرانی در لیگ کشوری خردسالان پسر در پایان هفته نهم و دهم در جایگاه پنجم  جدول رده بندی قرار گرفت.

 

جایگاه پنجم تنها نماینده مازندران در لیگ کشوری خردسالان :

به گزارش مازند اسپرت، هفته نهم و دهم از دومین دوره ليگ خردسالان پسر (جام غنچه های تكواندو)، در قالب ۱۲ تيم به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد.

هیات تکواندو لاریم تنها نماینده از سوی استان  در هفته نهم به مصاف با تیمی از شهرستان بافق رفته و در یک بازی دیدنی برد  7-3 را از آن خود کرد  و در هفته دهم مقابل هیات تکواندو قم با امتیاز  6- 4 به رقابتش پایان داد و در نهایت با کسب ۲ برد و ۶ امتیاز دیگر توانست خود را به جایگاه پنجم  جدول رده بندی برساند.

تیم استیل البرز با ۱۰ برد ۳۰ امتیاز بدون باخت صدرنشین جدول، قزوين و فرمانيه نيز با ۲۴ امتياز و تفاضل ۶۰ و ۲۸ به ترتيب در جايگاه دوم و سوم جدول رده بندي هستند و تيم‌هاي سندباد بحري، هيات تكواندو لاريم و آموزشگاه مژدهي با ۱۹، ۱۸ و ۱۷ امتياز در رده‌هاي چهارم تا ششم قرار دارند.

نتايج هفته نهم

فرمانیه ۸ – هیات تکواندو شهرستان اهواز ۲
آموزشگاه مژدهی ۲ – صنایع استیل البرز ۸
بسیج شهید شیرودی بروجرد ۳ – هیات تکواندو قم ۷
هیات تکواندو شهرستان بافق ۳ – هیات تکواندو لاریم ۷
سند باد بحری ۶ – هیات تکواندو شهرستان خوی ۴
آینده سازان صنایع استیل البرز صفر – هیات تکواندو استان قزوین ۱۰

نتايج هفته دهم

فرمانیه ۷ – بسیج شهید شیرودی بروجرد ۳
آموزشگاه مژدهی ۷ – هیات تکواندو شهرستان اهواز ۳
هیات تکواندو قم ۴ – هیات تکواندو لاریم ۶
صنایع استیل البرز ۸ – هیات تکواندو شهرستان خوی ۲
هبات تکواندو شهرستان بافق صفر – هیات تکواندو قزوین ۱۰
سندباد بحری ۶ – آینده سازان صنایع استیل البرز ۴

 

نونهالان پسر بر شیاپ جانگ لیگ استانی ۹۴ :

لیگ استانی نونهالان پسر مازندران روز جمعه هفته اول و دوم  رقابت های خود را آغاز می کنند.

به گزارش مازند اسپرت، پایه های تکواندو استان مازندران آماده رقابت در لیگ استانی در روز جمعه ۲۰شهریور ماه در سالن تکواندو شهرستان محمودآباد می باشند. لیگ نونهالانی که سابقه نه ساله در برگزاری دارد در سال ۹۴ وارد دهمین دوره می شود تا رقابت های خود را رونق بخشد. این دوره از پیکارها برخلاف سال گذشته که به صورت ادغامی از خردسالان و نونهالان برگزار شد به علت تعداد بالای تیم های شرکت کننده از یکدیگر تفکیک شده و در دو دسته از لیگ نونهال با حضور ۱۴ تیم  و لیگ خردسال با ۱۷ تیم شرکت کننده از سطح استان  پیگیری می شود.

این مسابقات با حضورتیم هایی  از هیات تکواندو آمل، هیات تکواندو تنکابن، شهید رضایی قائمشهر، آیدانی نکا، یوسفی میاندرود، زرین دشت کجور، شهید ساعدی، شریفی چالوس، حاجی پور بابل، آرشاک نوشهر، کابلی نکا، تجن پلاست ساری، ترز قائمشهر و غلامی بابل در ۱۰ وزن و با ۲۵۰ هوگوپوش نونهال برگزار خواهد شد. و تیم ها در دو گروه هفت تایی در دور اول  با هم رقابت می کنند که در پایان دور نخست  3 تیم از هر گروه به  دور نهایی پیکارها صعود کرده و به صورت دوره ای رقابت های خود را دنبال خواهند کرد  که در نهایت بر حسب کسب بیشترین امتیاز تیم های اول تا سوم معرفی می شوند.

 ضمنا سال گذشته  نهمین دوره لیگ استانی خردسال و نونهال با حضور  21 تیم برگزار شد که  تیم زرین دشت کجور در بازی نهایی با برد ۸ بر۶ از تیم ساعدی پیشی گرفته و توانسته با اقتدار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد و تیم  شهید ساعدی بر سکوی نایب قهرمانی بایستد ، همچنین تیم های فضای سبز و پارک های ساری و حاجی پور بابل به مقام سوم رسیدند

برنامه هفته اول

*** گروه یک

هیات تکواندو  تنکابن –   یوسفی میاندرود

هیات تکواندو آمل – آیدانی نکا

هیات تکواندو آمل – زرین دشت کجور

شهید رضایی قائمشهر – یوسفی میاندرود

***گروه دو

شهید ساعدی – کابلی نکا

شریفی چالوس – تجن پلاست ساری

حاجی پور بابل – کابلی نکا

آرشاک نوشهر – ترز قائمشهر

برنامه هفته دوم

*** گروه یک

شهید رضایی قائمشهر – آیدانی نکا

***گروه دو

شریفی چالوس – ترز قائمشهر

آرشاک نوشهر – شهید ساعدی 

 

دو روز مانده به افتتاحیه لیگ نوجوان و جوان دختران مازندران :

زنگ آغاز ششمین دوره لیگ نوجوان و جوان دختر تکواندوکار مازندران روز پنج شنبه به صدا در می آید.

 به گزارش مازند اسپرت، تکواندو مازندران که در برگزاری رقابت های لیگ استانی سابقه ای طولانی دارد و به طور مداوم و منسجم در حال پیگیری هر هفته  از لیگ های مختلف می باشد این بار بعد از یه وقفه یک ساله بار دیگر لیگ نوجوان و جوان در بخش دختران را از سر گرفته است . ششمین دوره از این لیگ برای روز پنج شنبه ۱۹ شهریور ماه  همراه با آیین افتتاحیه با حضور ۸ تیم در قالب ۱۰۰ تکواندوکار از تیم های کانون بسیج عباس آباد، شاهد لیند قائمشهر، ققنوس جویبار، هیات تکواندو چالوس، شاهد نوشهر، هیات تکواندو بابل، ستارگان شمال و حاجی پور بابل در ۲ شیاپ جانگ برگزار می گردد.

تیم های حاضر در یک گروه به صورت دوره ای در هفت هفته رقابت های خود را پیگیری خواهند کرد و در پایان فصل رقابت ها، بر اساس امتیاز کسب شده رده بندی نهایی مشخص می گردد و تیم های اول تا سوم معرفی می شوند.

برنامه هفته اول

حاجی پور بابل – هیات تکواندو چالوس

ستارگان شمال بابل – ققنوس جویبار

شاهد لیند قائمشهر – شاهد نوشهر

هیات تکواندو بابل – کانون بسیج عباس آباد

برنامه هفته دوم

هیات تکواندو بابل – ستارگان شمال بابل

شاهد نوشهر – هیات تکواندو چالوس

حاجی پور بابل – کانون بسیج  عباس آباد

شاهد لیند قائمشهر – ققنوس جویبار