در دور دوم رقابت های گرند پریکس ۲۰۱۵ ؛ ابوالفضل یعقوبی تنها نماینده مازندران

ابوالفضل یعقوبی تنها نماینده مازندرانی ملی پوش در دور دوم رقابت های گرند پریکس ۲۰۱۵ است. به گزارش مازند اسپرت، ابوالفضل یعقوبی ملی پوش تکواندوکار از جویبار مازندران خود را برای حضور در دومین دوره از رقابت های جایزه بزرگ ۲۰۱۵ آماده می کند.  مرحله دوم مسابقات گرندپريكس (G4) در سال ۲۰۱۵ از ۲۷ شهريورماه […]

yaghoubii.bابوالفضل یعقوبی تنها نماینده مازندرانی ملی پوش در دور دوم رقابت های گرند پریکس ۲۰۱۵ است.

به گزارش مازند اسپرت، ابوالفضل یعقوبی ملی پوش تکواندوکار از جویبار مازندران خود را برای حضور در دومین دوره از رقابت های جایزه بزرگ ۲۰۱۵ آماده می کند.  مرحله دوم مسابقات گرندپريكس (G4) در سال ۲۰۱۵ از ۲۷ شهريورماه ( جمعه ) به مدت ۳ روز به ميزباني سامسون تركيه برگزار خواهد شد و تيم ايران در گروه مردان با ۷ تكواندوكار راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

با توجه به تصمیم کادر فنی و اعلام بيژن مقانلو، سرمربي تيم ملي تكواندوي كشورمان  بهنام اسبقي تكواندوكار وزن ۶۸ – كيلوگرم كشورمان كه به تازگي از بند مصدوميت رها شده است و تمرينات خود را به همراه ملي پوشان پشت سر مي گذارد، قرار بود در اين دوره از مسابقات مبارزه كند اما پس از چند جلسه تمرين در اردوي تيم ملي تكواندو، تصمیم بر این شد تا  ابوالفضل يعقوبي ديگر تكواندوكار كشور از استان مازندران در اين وزن جايگزين اسبقي شود تا برای کسب سهمیه بر روی شیاپ جانگ رود.

هم چنین فرزان عاشورزاده که رنک یک وزن ۵۸- کیلوگرم  را به خود اختصاص داده و توانسته در مدت اخیر رنکینگ خود را با حفظ اختلاف فراوان ثابت نگه دارد در دور دوم این پیکارها شرکت نخواهد کرد و تنها جهت آنالیز حریفانش در کنار تیم ملی کشورمان راهی ترکیه می شود و اما فرصت حضور در این رقابت را در وزن ۵۸- کیلوگرم  به آرمین هادی پور داده شد تا جهت کسب تجربه و افزایش امتیاز در این پیکار شرکت نماید .

بدين ترتيب تيم ملي تكواندوي كشورمان با تركيب، آرمين هادي پور، عليرضا نصرآزاداني، ابوالفضل يعقوبي، مسعود حجي زواره، مهدي خدابخشي، اميد عميدي و سجاد مرداني و با هدايت بيژن مقانلو (سرمربي)، مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي (مربي) به مصاف رقبايش مي‌رود.

شایان ذکر است، در مرحله اول مسابقات گرندپريكس در سال ۲۰۱۵، در گروه مردان مازندرانی ها مدال آوران تیم ملی کشورمان بودند که يك طلا  توسط  فرزان عاشورزاده  و يك برنز از ابوالفضل يعقوبي در کارنامه تکواندو استان به ثبت رسید.

مسابقات گرندپريكس G4 است و به دارندگان مدال طلا ۴۰ امتياز، نقره ۲۴ امتياز و برنز ۱۴٫۴ امتياز براي افزايش امتيازات رنكينگ المپيك در راستاي كسب سهميه ريو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

مسابقات مرحله مقدماتي گرندپريكس با حضور ۳۲ تكواندوكار برتر رنكينگ المپيك برگزار مي شود.