افتخاری: تصمیم وزیر این است تیم استقلال به باشگاه تبدیل شود

مدیرعامل باشگاه استقلال از صحبت‌های وزیر ورزش و تصمیم او در اولین جلسه هیئت مدیره استقلال گفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا افتخاری پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آقای وزیر در جلسه صحبت کرد. آقای سلطانی‌فر در این جلسه تصمیم خودش را به این صورت مطرح کرد که سعی کنیم تیم استقلال تبدیل به باشگاه شود. زمانی که استقلال باشگاه باشد، شامل خیلی چیزها می‌شود که براساس آن می‌توان تصمیمات بزرگی گرفت.

وی در ادامه افزود: تعیین تکلیف مالیات باشگاه‌، توجه به تیم‌های پایه، اصلاح و توسعه ساختار باشگاه از سفارشات وزیر ورزش‌وجوانان بود. همچنین سلطانی‌فر سفارش خاصی روی توجه به پیشکسوتان و هواداران استقلال داشت که البته تا کنون نیز این‌طور بوده است. بعد از این صحبت‌ها، اعضای هیئت مدیره نیز نقطه نظرات خود را در خصوص انتخاب مدیرعامل بیان کردند. مدیرعامل هم از عملکرد یک ساله خود گزارشی را ارائه داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: جذب بازیکنان در نقل‌وانتقالات، مختومه کردن پرونده‌ها در فیفا، سازمان‌دهی زمین تمرین و کمپ باشگاه استقلال از جمله توضیحاتی بود که توسط مدیرعامل در این جلسه ارائه شد. ما پنج پرونده خود را در فیفا به حالت مختومه در آورده‌ایم که این کار بزرگی است.

افتخاری همچنین خاطر نشان کرد: پس از گزارشی که من ارائه دادم، نخستین جلسه هیئت مدیره با حضور وزیر ورزش‌وجوانان در همان‌جا برگزار شد که خروجی جلسه یادشده به این ترتیب است: ۱- محمدحسین قریب به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد. ۲- سیدرضا افتخاری به‌عنوان مدیرعامل، نایب رئیس باشگاه و همچنین سخنگوی باشگاه انتخاب شد./تسنیم