به میزبانی میاندورود ؛ نتایج نهایی مسابقات بدمینتون بانوان کشور مشخص شد

نتایج نهایی مسابقات بدمینتون بانوان کشور به میزبانی میاندورود، در بخش انفرادی و دوبل مشخص شدند.   به گزارش مازند اسپرت،، مسابقات بدمینتون رنکینگ بانوان کشور امروز با حضور ۴۶ نفر در دو رشته انفرادی و دوبل در سالن ورزشی اسلام‌آباد این شهرستان برگزار شد. در این دوره از مسابقات در بخش انفرادی ۳۰ بازیکن […]

نتایج نهایی مسابقات بدمینتون بانوان کشور به میزبانی میاندورود، در بخش انفرادی و دوبل مشخص شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت،، مسابقات بدمینتون رنکینگ بانوان کشور امروز با حضور ۴۶ نفر در دو رشته انفرادی و دوبل در سالن ورزشی اسلام‌آباد این شهرستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در بخش انفرادی ۳۰ بازیکن شرکت داشتند که پس از انجام ۲۹ بازی در یک جدول تک‌حذفی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی، یسرا بیگی از اصفهان موفق به کسب مقام نخست شد، سحابه فرد از تهران مقام دوم را به‌دست آورد و سارا بیگی و حنانه کبیری از تهران در بخش انفرادی هم به‌طور مشترک سوم شدند.

در رشته دوبل ۱۶ بازیکن شرکت داشتند که پس از انجام ۱۵ بازی در یک جدول تک‌حذفی، ثمین عابد‌خجسته و زینت عبدالکریمی از تهران قهرمان شده و پگاه کامرانی و صفورا زمانی از سمنان مقام دوم را به‌دست آوردند.

ساناز تقوی و آزاده طرازی از خراسان رضوی و سارا مقدسی و مریم ذوالحیات از تهران هم در رشته دوبل مقام‌ سوم مشترک را کسب کردند.