کار عجیب مسئولین جویبار در پاسخ به خواسته مردم و هواداران جویباری + عکس

بعد از جدی شدن فروش سهمیه شهدای جویبار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، جمعی از هوادران و ورزش دوستان جویباری در اقدامی خودجوش با نصب بنرهایی در سطح شهر ، خواستار حفظ این سهمیه در جویبار شدند .اما گویا این بنرها زیاد به مذاق مسئولین و شورای شهر جویبار خوش نیامد و بلافاصله […]

000بعد از جدی شدن فروش سهمیه شهدای جویبار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، جمعی از هوادران و ورزش دوستان جویباری در اقدامی خودجوش با نصب بنرهایی در سطح شهر ، خواستار حفظ این سهمیه در جویبار شدند .اما گویا این بنرها زیاد به مذاق مسئولین و شورای شهر جویبار خوش نیامد و بلافاصله این بنر ها که حرف دل هزاران هوادار و ورزش دوستان جویباری بود توسط شهرداری جمع آوری شد تا این بنرها زیاد در دید مردم نباشد و به نوعی هیچ توجه ای به حرف مردم این شهر نشود !

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ خبر فروش تیم فوتبال شهدای جویبار همچنان در صدر اخبار شهرستان جویبار قرار دارد و در این بین مردم ورزش دوست این شهرستان نیز از مخالفان جدی فروش این تیم هستند.

بر همین اساس صبح امروز جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان جویباری بنرهایی را در سطح شهر نصب کردند مبنی بر اینکه مسئولان سیاسی و شهری جویبار از فروش این تیم جلوگیری کنند.

اما ساعاتی بعد، این بنرها توسط افرادی جمع آوری شد.

 

11122

11133

 

با همه این اوصاف، طبق گفته اکثر کارشناسان ورزشی فروش تیم فوتبال شهدای جویبار به هیچ وجه کار درستی نیست و می‌تواند آثار سویی در پیشرفت ورزش شهرستان داشته باشد.

لذا با توجه به زمان محدودی که تا قرعه کشی مسابقات باقی مانده است، مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان جویبار باید اقدام عاجلی نسبت به این تیم انجام دهند.

مسئولان محترم شورای شهر نیز به جای برخورد تند با مخالفان می‌توانند به جای فروش این تیم بومی، با برگزاری جلسه‌ای با پیشکسوتان و بزرگان شهرستان جویبار راهکاری برای حفظ آن در این شهرستان پیدا کنند.