پیش بازی دیدار شهروند ساری و مس سونقون ؛ ابطحی جان! معجره کن ، مس را در قلعه عقاب ها ذوب کن !

در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری در خانه میزبان مس سونگون است .   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتسال شهروند ساری بعد از شکست سنگین هفته گذشته برابر فردوسی مشهد ، این هفته در قلعه عقاب ها میزبان تیم مس سونگونی است که در هفته گذشته با […]

ghgدر هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری در خانه میزبان مس سونگون است .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتسال شهروند ساری بعد از شکست سنگین هفته گذشته برابر فردوسی مشهد ، این هفته در قلعه عقاب ها میزبان تیم مس سونگونی است که در هفته گذشته با همان نتیجه ای که شهروند مقابل فردوسی تن به شکست داده بود تیمه آذرخش بندرعباس را شکست داده بود .

 

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ تاسیسات دریایی ۷ ۶ ۱ ۰ ۳۰ ۱۳ ۱۷ ۱۹
۲ مس سونگون ۷ ۴ ۱ ۲ ۲۳ ۱۶ ۷ ۱۳
۳ یاسین پیشرو قم ۷ ۴ ۰ ۳ ۲۴ ۲۱ ۳ ۱۲
۴ گیتی‌پسند‌ ۷ ۳ ۲ ۲ ۲۹ ۲۲ ۷ ۱۱
۵ میثاق تهران ۷ ۳ ۲ ۲ ۲۳ ۲۳ ۰ ۱۱
۶ دبیری تبریز ۷ ۳ ۱ ۳ ۲۳ ۲۴ ۱- ۱۰
۷ فردوسی مشهد ۷ ۳ ۱ ۳ ۱۹ ۲۲ ۳- ۱۰
۸ شرکت حفاری ۷ ۲ ۳ ۲ ۲۲ ۱۸ ۴ ۹
۹ شهید منصوری ۷ ۲ ۳ ۲ ۱۹ ۲۲ ۳- ۹
۱۰ مقاومت البرز ۷ ۲ ۲ ۳ ۲۱ ۲۱ ۰ ۸
۱۱ شهروند ساری ۷ ۲ ۲ ۳ ۱۴ ۲۰ ۶- ۸
۱۲ فرش‌آرا ۷ ۲ ۰ ۵ ۱۹ ۲۴ ۵- ۶
۱۳ آذرخش بندرعباس ۷ ۱ ۳ ۳ ۱۵ ۲۶ ۱۱- ۶
۱۴ کاشی نیلو ۷ ۱ ۱ ۵ ۱۳ ۲۲ ۹- ۴

 

*** تیم فوتسال شهروند ساری با دو برد ، دو تساوی و سه شکست با ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی فوتسال کشور حضور دارد که تا به اینجای کار پیش بینی قبل آغاز فصل سرمربی شهروند ساری درست از آب در آمد !

*** و از طرفی دیگر تیم مس سونگون با ۴ برد ، ۱ تساوی و دو شکست در رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و در صورت پیروزی در قلعه عقاب ها میتواند جایگاه دومی خودش را تثبیت کند .

411

 

نکته قابل توجه و عجیب در شهروند ساری عدم نتیجه گیری و بی برنامگی سید مهدی ابطحی در این فصل است .این مربی در ۴ بازی انجام شده داخل خانه، نتوانسته هوادران و فوتسال دوستان مازندرانی را راضی از سالن سید رسول حسینی به منزل بفرستد .

ابطحی به همراه شهروند ساری در این ۴ بازی خانگی ؛ یک شکست پرگل در اولین دیدار برابر دبیری تبریز ، پیروزی ۶ بر ۳ برابر مقاومت البرز ، تساوی دو – دو برابر آذرخش بندرعباس در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور کسب کرد تا شهروند به مانند سالهای گذشته با وجود داشتن مهره های خوب و کلیدی تا چند هفته مانده به پایان نیم فصل بدون برنامه و تاکتیک جز تیم های انتهای جدولی باشد .

باید دید آیا سید مهدی ابطحی با سعید بلباسی به عنوان شاخص ترین و آماده ترین بازیکن خودش میتواند از این بازی امتیاز کامل بگیرد یا اینکه  علیرضا افضل با حسین طیبی به عنوان شاخص ترین و آماده ترین بازیکن خودش میتواند از قلعه عقاب ها جان سالم به در ببرد و در حضور هواداران پرشور مازندرانی از این دیدار امتیاز کسب کند یا خیر ؟

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ دیدار شهروند ساری و مس سونگون روز جمعه ۱۳ شهریور در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری برگزار خواهد شد .