پیش بازی و پیش بینی داربی بزرگ مازندرانی لیگ یک/ دیدار نساجی و خونه به خونه را پیش بینی کنید !

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ یک میزبان خونه به خونه مازندران است .   به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از مدت ها استان مازندران شاهد رویداد مهمی در زمینه فوتبال خواهد بود . روز جمعه در شهرستان قائمشهر و در استادیوم شهید وطنی این شهر حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ […]

0022تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ یک میزبان خونه به خونه مازندران است .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از مدت ها استان مازندران شاهد رویداد مهمی در زمینه فوتبال خواهد بود . روز جمعه در شهرستان قائمشهر و در استادیوم شهید وطنی این شهر حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور برای مازندرانی ها و به نوعی برای کل مسابقات لیگ یک برگزار خواهد شد .

 

 

مربیان دو تیم :

جایی که نساجی مازندران با پائلو آلوس باید به مصاف خونه به خونه بابل با هدایت اکبر میثاقیان برود .

22

 

پائولو آلوس به همراه نساجی در این سه بازی موفق به کسب پیروزی نشد و در سه دیدار گذشته دو تساوی و یک شکست کسب کرده و از طرفی دیگر اکبر میثاقیان هفته گذشته اولین سه امتیاز تاریخ باشگاه خونه به خونه را در لیگ دسته یک فوتبال کشور به نام خودش ثبت کرد و حالا با انگیزه بیشتر باید در زمینی به مصاف تیمی برود که هوادارنش دل خوشی از این مربی صاحب نام ندارند .


وضعیت دو تیم در جدول رده بندی :

تیم خونه به خونه مازندران با بردی که هفته گذشته کسب کرد با ۴ امتیاز در زده نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و تیم نساجی با دو امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد که به دلیل فاصله امتیازی کمی که دو تیم دارند میتوان این دیدار را جذاب و تماشایی پیش بینی کرد .

 

کاپیتان های با تجربه و هواداران پرشور نقطه قوت هر دو تیم :

هادی شکوری از خونه به خونه و میثم بائو از نساجی مازندران با تجربه زیاد حضور در لیگ برتر به عنوان کایپتان های دو تیم وظیفه سنگینی در این دیدار بر دوش خواهند داشت . این دو بازیکن که سابقه حضور در تیم آبی پوشان پایتخت را در کارنامه خود دارند ، بدون شک در این دیدار میتوانند از تجریبات خودشان برای مدیریت بازیکنان در زمین استفاده کنند .

11

هواداران :

و اما هواداران دو تیم که یار دوازدهم انها هستند قطعا در جذاب تر شدن این دیدار بی تاثیر نخواهند بود . هواداران نساجی که در کل کشور زبانزد هستند و جز بهترین هوادارن ایرانی به حساب می آیند، اماده پذیرایی از همسایه بابلی خود در استادیوم پیر شهید وطنی قائمشهر خواهند بود . از طرفی هم بابلی ها این روز ها استقبال خوبی از حضور شهرشان در لیگ دسته یک فوتبال داشتند و بی صبرانه منتظر هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند تا بعد از کری خوانی های فراوان ، شاهد تقابل تیمشان مقابل شناسنامه فوتبال مازندران باشند .

 

و اما پیش بینی شما :

از همه هواداران بابلی و قائمشهری و تمامی مازندرانی های علاقمند به رشته ورزشی فوتبال میخواهیم برای هر چه جذاب تر شدن این دیدار حساس بین دو تیم نساجی قائشمهر و خونه به خونه بابل تا ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۳ شهریور این دیدار را پیش بینی کنند .

پیش بینی شما به این صورت می باشد که شما ( برد نساجی – تساوی – برد خونه به خونه ) را در کامنت ها به صورت نظر برای ما ارسال کنید و در صورت تمایل تعداد گل های هر دو تیم را نیز میتوانید در کامنت خود ذکر کنید .

00