پیش بازی دیدار نفت آبادان و نساجی مازندران ؛ دوئل پرتقالي ها در برزيل/ببر ها به دنبال كسب اولين سه امتياز در ابادان

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان نفت آبادان است .   نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان : شاگردان آلوس که از مجموع دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز دشت کردند اینبار برای خودنمایی و تحکم صعود خود به آبادان سفر خواهند کرد . آلوس که […]

444ddبه گزارش مازند اسپرت ؛تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان نفت آبادان است .

 

نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان : شاگردان آلوس که از مجموع دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز دشت کردند اینبار برای خودنمایی و تحکم صعود خود به آبادان سفر خواهند کرد . آلوس که ابتدای فصل قول صعود را به هیچ کسی نداده بود شاید چنین روز هایی را پیش بینی میکرد .

میل به گلزنی هافبک های نساجی و عدم هماهنگی میان آنها عملا راه ارتباطی مدافعان و مهاجمان را فلج کرده و به همین دلیل است که در دو بازی گذشته نساجی حتی نتوانسته یک گل هم به ثمر برساند.

در مقابل تیم صنعت از مهره های بسیار با کیفیت بهره میگیرد مانند امیر زلیکانی ( البته مصدوم ) ، امین متوسل زاده ۳۳ ساله و …. که این کیفیت را میتوان در موفقیت این تیم در دو بازی گذشته به خوبی دید .

پیش بینی میشود بازی دو تیم به دلیل داشتن مربیانی پرتغالی با سبکی مشابه پیش برود و بازی در برخی دقایق گره بخورد اما آنچه مسلم است این میباشد که تیمی برنده است که از نقشه های متفاوتی بهره بگیرد.

 

444dd