نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران ار دعوت ۶ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از دعوت شش بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدهادی خلردی با اشاره به حضور ۲۳ بازیکن در اردوی تیم ملی، گفت: از این تعداد بازیکن دعوت شده شش بازیکن از مازندران هستند. وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال […]

khoolerdiنایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از دعوت شش بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدهادی خلردی با اشاره به حضور ۲۳ بازیکن در اردوی تیم ملی، گفت: از این تعداد بازیکن دعوت شده شش بازیکن از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان کشورمان برای دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های هندوستان و گوام آماده می‌شود، اظهار کرد: نفرات دعوت شده پنجم شهریور خودشان را به مربیان تیم ملی در هتل آزادی تهران معرفی می‌کنند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه این نفرات از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی کشورمان اعلام شد، تصریح کرد: رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، مهرداد قنبری، میلاد محمدی و امید عالیشاه به عنوان شش بازیکن دعوت شده مازندرانی در این اردو هستند.

خلردی از فعالیت بیش از ۵۰ بازیکن مازندرانی در تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از ترکیب تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان را بازیکنان مازندرانی تشکیل می‌دهند.