برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضرین به مرور برنامه‌های سال ۹۵ و بررسی برنامه‌های سال ۹۶ پرداختند. در این جلسه ضمن بررسی برنامه‌های اسکی ایران در سال ۹۵ حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با این برنامه‌ها و بحث […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضرین به مرور برنامه‌های سال ۹۵ و بررسی برنامه‌های سال ۹۶ پرداختند.

در این جلسه ضمن بررسی برنامه‌های اسکی ایران در سال ۹۵ حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با این برنامه‌ها و بحث تبادل نظر پرداختند و گزارشی نیز از سوی دبیر فدراسیون اسکی در این باره قرائت شد.

مسابقات برگزار شده, اعزام های اسکی بازان, اردوهای تدارکاتی, برنامه های آموزشی, برنامه‌های استعدادیابی, برنامه‌های اسکی در استان های مختلف و … از جمله برنامه‌های سال ۹۵ بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مرور برنامه‌های اسکی ایران در سال ۹۶ دیگر دستور جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی بود.

سید عبدی افتخاری, بهرام ساوه شمشکی, دکتر احسان میرزاده, قربانعلی سولقانی, دکتر پیام محبی, هاشم محمدجاسبی, مرتضی ساوه شمشکی, علی عمران سولقانی, فراهانی, مرادی, حسین موسوی پور و مرتضی محسن پور حاضرین در این جلسه بودند. /فارس