رایت: اوزیل به پیشرفتش در آرسنال اعتقادی ندارد!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرسنال در حالی امشب میهمان لیورپول در آنفیلد است که با باخت مقابل واتفورد و چلسی امیدش برای قهرمانی از بین رفته و تنها برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش می‌کند. مسعود اوزیل یکی از بازیکنانی بوده که در پیشرفت تیم لندنی نقش مهمی دارد. هر زمان که وی در اوج […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرسنال در حالی امشب میهمان لیورپول در آنفیلد است که با باخت مقابل واتفورد و چلسی امیدش برای قهرمانی از بین رفته و تنها برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش می‌کند.

مسعود اوزیل یکی از بازیکنانی بوده که در پیشرفت تیم لندنی نقش مهمی دارد. هر زمان که وی در اوج است آرسنال نیز به یک مدعی بدل می‌شود.

طبق آخرین اخبار مطبوعات انگلیس، هافبک طراح آلمانی به دلیل سرماخوردگی در دیدار مقابل قرمزهای مرسی‌ساید حضور ندارد.

با این اتفاق و عملکرد ناامید کننده در ماه‌های اخیر انتقادها از اوزیل به بالاترین حد رسیده است.

ایان رایت در این خصوص گفت: وقتی مسعود رئال‌مادرید را ترک کرده و به باشگاهی مثل آرسنال می‌آید باید متوجه باشد که بازیکنان ۲ تیم در یک سطح نیستند.

اسطوره لندنی‌ها ادامه داد: اوزیل به افرادی بزرگ نیاز داشته تا با کمکشان پیشرفت کند. اکنون او نیز در آرسنال زیر فشار فراوانی بوده و برای رقم زدن اتفاق‌های خوب کار سختی در پیش دارد.

نویسنده روزنامه سان گفت: من شک دارم که وی آرسنال را باعث پیشرفتش بداند. همچنین تمایل و انگیزه‌ای هم برای بهبودی دیگر بازیکنان توسط مسعود نمی‌بینم. /فارس