فردا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف مالزی می‌رود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، این رقابت ها از روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران با دیدار تیم های فوتبال ساحلی بحرین و چین در شهر ترانگانو مالزی آغاز شد. این مسابقات به منظور شناخت ۳ تیم برتر آسیا جهت شرکت در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما برگزار می شود. گفتنی است […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، این رقابت ها از روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران با دیدار تیم های فوتبال ساحلی بحرین و چین در شهر ترانگانو مالزی آغاز شد. این مسابقات به منظور شناخت ۳ تیم برتر آسیا جهت شرکت در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما برگزار می شود.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گروه نخست با کشورهای بحرین، چین، مالزی و افغانستان هم گروه شده است. نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا ۱۵ اسفند رأس ساعت ۱۱:۳۰ برابر کشورمیزبان(مالزی) و دومین دیدار کشورمان روز دوشنبه ۱۶ اسفند در همین ساعت مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان برگزار می شود.

دیدار سوم و چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در روزهای سه شنبه ۱۷ اسفند و چهارشنبه ۱۸ اسفند رأس ساعت ۱۱:۳۰ به ترتیب مقابل تیم های چین و بحرین  انجام می شود.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پنج دوره رقابت های آسیایی در سالهای ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شده است.

فردا قرمزپوشان ایران به مصاف مالزی می روند

رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) از امروز(شنبه ۱۴ اسفند ماه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم ملی بحرین ۵ بر صفر چین را شکست داد و در دیگر بازی امروز هم تیم ملی افغانستان موفق شد با نتیجه ۵ بر سه برابر مالزی به پیروزی رسد.

گفتنی است، ملی پوشان کشورمان که برای دیدن بازیها در ورزشگاه حضور داشتند از ساعت ۱۶ (به وقت مالزی) آخرین تمرین خود را پیش از بازی فردا برابر مالزی پیگیری کردند.

این نوبت تمرینی با فشار کم و با نشاط خاصی زیر نظر کادر فنی برگزار شد و در نهایت پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید تا ملی پوشان با آمادگی کامل مهیای نخستین بازی خود در رقابتهای قهرمانی آُسیا شوند.

لازم به ذکر است، فردا (یکشنبه ۱۵ اسفند ماه) دو دیدار دیگر از گروه نخست مسابقات برگزار می شود که در دیدار نخست تیم های ملی افغانستان و چین برابر هم صف آرایی می کنند.

در دیدار دوم هم ملی پوشان قرمزپوش کشورمان به مصاف آبی پوشان مالزی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح خواهند رفت.

هاشم پور: باید برابر تیم میزبان( مالزی) نمایش خوبی داشته باشیم

 عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:  پس از برگزاری تورنمنت بین المللی پرشین کاپ که با برنامه ریزی بسیار خوب دپارتمان فوتبال ساحلی و همکاری باشگاه پارس جنوبی انجام شد، توانستیم دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی مقابل تیم های قدرتمند ایتالیا، اوکراین و لهستان برگزار کنیم و پس از این تورنمنت بسیار خوب، به بازیکنان چند روزی استراحت داده و  سپس دو اردوی آماده سازی در تهران و پیش از اعزام به مالزی برگزار کردیم و به جمع بندی نکات فنی پرداختیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر بازیکنان در شرایط  بسیار خوبی بسر می برند و روز گذشته و امروز هم تمرینات خود را جهت ریکاوری و تطبیق هرچه بیشتر آب و هوایی انجام دادیم.

مربی تیم ملی افزود: موضوعی که باعث تعجب همه تیم های شرکت کننده شده، شرایط برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا در این دوره به نسبت دوره قبل است. بخصوص که با اعلام AFC مسابقات پخش جهانی تلویزیونی ندارد و به هرحال این مسئله برای بالاترین سطح رقابتهای فوتبال در قاره آسیا وجه خوبی ندارد. البته پیرو اعلام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال پخش زنده بازیهای مراحل پایانی وجود دارد که امیدوارم این اتفاق قطعی شود.

هاشم پور درباره بازیهای امروز رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا گفت: بازی اول بین تیم های ملی چین و بحرین را با حضور در ورزشگاه از نزدیک دنبال کردیم تا هم در شرایط جو ورزشگاه قرار بگیریم و هم بازی آنها را بررسی کنیم. پس از پایان بازی نخست تمرین امروز خود را پیگیری کردیم و البته کادرفنی هم بازی دوم بین تیم های ملی مالزی و افغانستان را آنالیز کرد تا ضمن آشنایی با تاکتیک دو تیم، نکات لازم را در جلسه فنی امشب برای بازیکنان تشریح کنیم.

 وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم فردا (یکشنبه ۱۵ اسفندماه) در قدم نخست بتوانیم برابر تیم میزبان نمایش خوبی داشته باشیم و نهایتا با صعود از مرحله گروهی و قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر آُسیا ، جواز حضور در جام جهانی را دریافت کنیم. تلاش بسیار زیادی در طول یکسال گذشته انجام دادیم و حمایت های ویژه رئیس فدراسیون و همینطور پیگیری های رییس دپارتمان فوتبال ساحلی باعث شده تا با آرامش کامل در مالزی حاضر شویم و اکنون همه تمرکز ما روی محقق ساختن اهدافمان قرار گرفته است./فارس