بانوان والیبالیست روستایی مازندران قهرمان منطقه دو کشور شدند + عکس

نایب رئیس هیات ورزش روستایی مازندران ضمن تایید این خبر گفت: دور اول مسابقات والیبال بانوان روستایی کشور در منطقه ۲ به میزبانی استان تهران – شمشک با برتری روستاییان مازندران به پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ محدثه مهدوی ادامه داد، در این گروه که تیم های بانوان روستایی استان های مازندران، تهران […]

1411422نایب رئیس هیات ورزش روستایی مازندران ضمن تایید این خبر گفت: دور اول مسابقات والیبال بانوان روستایی کشور در منطقه ۲ به میزبانی استان تهران – شمشک با برتری روستاییان مازندران به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت ؛ محدثه مهدوی ادامه داد، در این گروه که تیم های بانوان روستایی استان های مازندران، تهران ،البرز،قم ،مرکزی حضور داشتند والیبالیست های روستایی مازندران با برتری کامل و شکست حریفان خود به مرحله پایانی راه یافتند.
وی همچنین تصریح کرد: در کنار والیبال دو و میدانی و پرتاب وزنه بانوان روستایی مازندران هم حضور داشتند که در نهایت در دو میدانی ۶۰ متر دونده مازندران به مقام دوم این گروه دست یافت و پرتابگر روستایی با ۶ مترو ۴۰ سانتی متر به مقام سوم رسید.
یاد آور می شویم؛ این مسابقات در شش گروه کشور زیر نظر فدارسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی برگزار می گردد که تیم بانوان روستایی مازندران در گروه ۲ از تاریخ ۳۰ مرداد اعزام شدند و امروز یک شنبه ۱ شهریور مسابقات را با برتری به پایان رساندند.

اسامی بانوان روستایی مازندران عبارت است از :

۱) معصومه گلی پور
۲) مرضیه حسینی
۳) ربابه محمود زاده
۴) مریم جانعلی پور
۵) زهرا جوکار
۶) مینا کیانی فر

مربی: میرانی

سرپرست : کتایون رجبی

دو و میدانی :

۱) مهدیه رشیدی شهرستان نکاء

پرتاب وزنه:

۱) فاطمه آهنگری شهرستان ساری

نتایج مسابقات مازندران:

مازندران – تهران

ست اول: ۲۵ – ۲۲
ست دوم: ۲۵ – ۱۹

مازندران – مرکزی

ست اول: ۲۵ – ۱۵
ست دوم: ۲۵ – ۱۲

مازندران – قم

ست اول : ۲۵ – ۱۰
ست دوم : ۲۵ – ۱۵

مازندران – البرز

ست اول:
ست دوم :