ایران چهارم شد و به مدال نرسید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا و انتخابی جهان از صبح پنج شنبه در شهر «روی ات» کشور تایلند آغاز شده است. تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) که با شکست استرالیای قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی به جمع ۴ تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا و انتخابی جهان از صبح پنج شنبه در شهر «روی ات» کشور تایلند آغاز شده است.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) که با شکست استرالیای قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرده بود، در مرحله نیمه‌نهایی نهایی مقابل میزبان رقابت‌ها تایلند ۱ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال رقابت‌ها باز ماند.

نماینده ایران امروز در آخرین بازی خود در دیدار رده‌بندی و برای کسب عنوان سومی با تایلند ۳ مصاف داد که بازی را با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱-۱۹، ۲۴-۲۲) به حریف خود واگذار کرد. به این ترتیب تیم ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت و نتوانست به مدال دست پیدا کند.

چهار تیم ایران یک، استرالیا، تایلند یک و تایلند سه به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان را کسب کردند.

آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست تیم های ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند./فارس