شرح بازی و حواشی دیدار ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در هفته دوم لیگ یک

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ، عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل ایرانجوان این شهر با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد. تیم خونه به خونه بابل در هفته دوم مسابقات میهمان ایرانجوان بوشهر بود که توانست از میزبان خود […]

khoonehبه گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ، عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل ایرانجوان این شهر با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد.

تیم خونه به خونه بابل در هفته دوم مسابقات میهمان ایرانجوان بوشهر بود که توانست از میزبان خود یک امتیاز بگیرد.

ترکیب دو تیم:
ایرانجوان: نصاری – نایینی – شکوهی – طهمورسی – زارعی – فیض الهی – احمدی – مشایخ – قاسمی – شمسی – کردجهان

خونه به خونه:

 حسین نائیجی – محمد علیزاده – هادی شکوری- وحید عسگری- امین عباسی- علی حقدوست – وحید علی آبادی – میلاد جهانی(در دقیقه ۷۰ محمد حسین پور )- روح الله باقری -هادی خیری ( در دقیقه ۷۵ منصور تنهائی )- علیرضا عظیمی (در دقیقه ۸۵ محمد ستاری) 

شرح بازی:
در نیمه اول بازی تیم خونه به خونه ضعیف ظاهر شد و بازیکنان ایرانجوان اجازه بازی سازی به هیچ یک از بازیکنان خونه به خونه را ندادند اما برخلاف روند بازی در دقیقه ۴۲ علی عظیمی از تک موقعیت خود استفاده کرد و موفق شد گل اول بازی را برای خونه به خونه به ثمر برساند. بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۴۵ بازی شمسی از ایرانجوان گل اول این تیم و گل دوم بازی را وارد دروازه خونه به خونه کرد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان خونه به خونه بهتر از نیمه اول ظاهر شدند و بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و بازی بصورت عادلانه در جریان بود و هیچ توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد و در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد تا شاگردان اکبر میثاقیان با دست پر از بوشهر به بابل برگردند.