حواشی جالب و عجیب آخرین تمرین خونه به خونه قبل از دیدار با ایرانجوان / کوری خوانی هوادارن برای نساجی !

آخرین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه قبل از دیدار با ایران جوان بوشهر با حواشی جالبی همراه بود . به گزارش مازند اسپرت ؛ آخرین تمرین تیم خونه به خونه قبل ازبازی با ایرانجوان بوشهر، عصر امروز در زمین فوتبال ۷ تیر بابل با حضور حدود ۵۰ تماشاگر برگزار شد که دارای حواشی نسبتا […]

khoonehآخرین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه قبل از دیدار با ایران جوان بوشهر با حواشی جالبی همراه بود .

به گزارش مازند اسپرت ؛ آخرین تمرین تیم خونه به خونه قبل ازبازی با ایرانجوان بوشهر، عصر امروز در زمین فوتبال ۷ تیر بابل با حضور حدود ۵۰ تماشاگر برگزار شد که دارای حواشی نسبتا زیادی بود.

در تمرین امروز همانگونه که گفته شد حدود ۵۰ تماشاگر وجود داشت که با سر دادن شعارهایی برای دیگر تیم هم استانی خود نساجی قائمشهر رجز خوانی کرده و خود را منتظر و آماده با بازی نساجی دانستند و اعلام کردند که هر چند نساجی از تیم های قدیمی استان بوده است اما خونه به خونه از همین الان منتظر رویارویی با تیم نساجی بوده و هیچ چیزی از این تیم قدیمی و ریشه دار کم ندارد.

این تعداد تماشاچی که از عملکرد یکی از رسانه ای های استان ناراضی بودند حسابی با سردادن شعارهایی از خجالت این دوست رسانه ای ما درآمدند که در نوع خودش عجیب بود !

قابل ذکر است که اکبر میثاقیان که امروز در تمرین حال و روز خوشی نداشت قرار بود با لیدرهای باشگاه جلسه برگزار کند که برای سومین مرتبه این جلسه را لغو کرد.

دلایل مختلفی اعم از: اولتیماتیوم مدیران باشگاه خونه به خونه،شعارهای امروز لیدرها،سوالات مختلف خبرنگاران می تواند دلایل ناراحتی و دلخوری امروز اکبر میثاقیان در تمرین باشد یا شاید هم این ناراحتی دلالیل دیگری داشته باشد…

به هرحال اگر این ناراحتی بدلیل شعاردادن هواداران بوده که حق با لیدرهای باشگاه است چرا که هرکسی بجای آن ها بود بعد از سه بار لغو جلسه توسط سرمربی تیم، آن را بی احترامی دانسته و دست به عکس العمل می زد.

اما اگر سوالات مختلف خبرنگاران باعث این ناراحتی و دلخوری بوده که بازهم حق با خبرنگاران بوده چراکه آنها هم فقط دنبال این هستند که حقایق را برای مردم و تماشاگران عزیز روشن کنند.

لازم به ذکر است که سرمربی تیم خونه به خونه به قدری ناراحت بودکه حاضر به مصاحبه با خبرنگار مازند اسپرت نشد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال خونه به خونه ساعت ۱۱ امشب ( جمعه ۳۰ مرداد ) بابل را به مقصد بوشهر ترک خواهد کرد تا به مصاف یکی از تیم های قدیمی این شهر، ایرانجوان بوشهر که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد برود.