پیروزی شهروند در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور / شاگردان ابطحی به سختی سه امتیاز از نیلو گرفتند !

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتبال شهروند ساری و کاشی نیلو اصفهان به مصاف هم رفتند . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر روز جمعه ۳۰ مرداد برگزار شد که در این روز تیم فوتبال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی […]

25254در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتبال شهروند ساری و کاشی نیلو اصفهان به مصاف هم رفتند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر روز جمعه ۳۰ مرداد برگزار شد که در این روز تیم فوتبال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری به مصاف کاشی نیلو اصفهان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شهروند ساری به پایان رسید .

تلاش دو تیم در نیمه اول این دیدار با دو گل همراه بود که در پایان نیمه اول ، این دیدار با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید که گل تیم شهروند ساری توسط حمید رضا ره انجام  و گل تیم میهمان هم توسط پیمان امینی نژاد به ثمر رسید .

اما چند دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم این دیدار ، طاها مرتضوی با ضربه ای زیبا موفق شد گل پنجم خودش را در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور به ثمر برساند تا شهروند ساری با نتیجه ۲ بر ۱ حریف اصفهانی خود پیش بیافتد .

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم شاگردان ابطحی باز هم عقب کشیدند و این موقعیت را به تیم میهمان دادند تا صاحب توپ و میدان شوند تا چندین موقعیت را روی دروازه تیم شهروند ایجاد کنند .

و اما در ادامه بازی اتفاق خاصی رخ نداد و شاگردان ابطحی با عملکردی متوسط موفق شدند در این دیدار سه امتیاز ارزشمند کسب کنند و در پایان این هفته جمع امتیازات خود را به عدد ۸ برسانند .

 

نتایج کامل ههفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور به شرح زیر می باشد :

شهروند ساری ۲ … کاشی نیلو اصفهان ۱
فرش آرا ۳ … تاسیسات دریایی ۴
آذرخش بندرعباس ۴ … فردوسی مشهد ۲
دبیری تبریز ۴ … میثاق تهران ۳
گیتی پسند اصفهان ۵ … مس سونگون ۳
حفاری اهواز ۱ … یاسین پیشرو قم ۳
مقاومت البرز ۳ … منصوری قرچک ۳

5253

” گزارش تصویری و فیلم خلاصه این دیدار تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت “