ایگواین: این بهترین فرم من است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن یوونتوس به مصاف کالیاری رفت و با درخشش گونسالو ایگواین به برتری دو بر صفر رسید. هر دو گل بازی را ایگواین به ثمر رساند تا یوونتوس یک گام دیگر یه قهرمانی نزدیک تر شود. مهاجم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن یوونتوس به مصاف کالیاری رفت و با درخشش گونسالو ایگواین به برتری دو بر صفر رسید. هر دو گل بازی را ایگواین به ثمر رساند تا یوونتوس یک گام دیگر یه قهرمانی نزدیک تر شود.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس درباره برد ارزشمند بیانکونری برابر کالیاری گفت: می‌دانستیم شکست دادن کالیاری در زمین خودش کار بسیار سختی است. آنها رکورد خوبی در بازی‌های خانگی خودشان داشتند. می‌دانستیم برای اینکه بتوانیم آنها را شکست بدهیم، باید بازی خیلی خوبی به نمایش می‌گذاشتیم. در نهایت خوشحالم گل‌های تیمم را به ثمر رساندم. گل اول در این بازی خیلی مهم بود که خوشبختانه باعث شد به هدفمان برسیم. نیمه اول آنطور که می‌خواستیم  و انتظار داشتیم بازی نکردیم اما در نیمه دوم جبران مافات کردیم. در کل بازی خیلی سخت و درگیرانه‌ای بود. از همین بابت به تیم حریف تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.

ایگواین در پایان گفت: اکنون باید استراحت کنیم و به بهترین شکل خودمان را برای بازی با پالرمو آماده کنیم. دیدار سختی برای ما خواهد بود. نباید خیلی خوشحال باشیم. فقط کارمان را انجام دادیم و باید بتوانیم این روند خوبمان را در ادامه فصل نیز داشته باشیم. خوشبختانه من و هم‌تیمی‌هایم در بهترین فرم خودشان هستند و این به تیم کمک کرده است تا بتوانیم نتیجه خوبی برسیم.

شاگردان آلگری اکنون پنج دیدار اخیر خودشان را در لیگ با برد به پایان رساندند و جمعه در حالی باید برابر پالرمو در لیگ ایتالیا به میدان بروند که یک دیدار حساس با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

گونسالو ایگواین در ۹ دیدار اخیر تیمش در سری A توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند تا نشان بدهد در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد./تسنیم