کیهانی: اختلافی با ورزشکاران نداریم/ تأمین نیازهای مالی در توان فدراسیون نیست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در حاشیه تجلیل از شهدای ورزشکار مدافع حرم در پاسخ به این سوال که شما قرار بود جلسه‌ای با دوومیدانی‌کاران داشته باشید، اظهار داشت: چنین قراری نبود دوومیدانی کار خودش را می‌کند و ورزشکاران هم سر تمرینات هستند. این مرحله از اردو هم اگر چه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در حاشیه تجلیل از شهدای ورزشکار مدافع حرم در پاسخ به این سوال که شما قرار بود جلسه‌ای با دوومیدانی‌کاران داشته باشید، اظهار داشت: چنین قراری نبود دوومیدانی کار خودش را می‌کند و ورزشکاران هم سر تمرینات هستند. این مرحله از اردو هم اگر چه با تأخیر اما تا یکی دو روز آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: بچه‌ها مشغول تمرین هستند همان‌طور که دیدید تفتیان نتیجه خوبی گرفت، حدادی هم قرار است به قطر برود، برادران صمیمی در اصفهان تمرین می‌کنند و اوایل اسفند هم مربی‌شان به ایران می‌آید.

کیهانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شما با دومیدانی‌کاران تمام شده، تصریح کرد: مشکلات تمام شده اما از نظر ما اختلافی هم نیست. ما شرایطی را تعیین کردیم که تصمیم سازمان‌های ملی بوده و تصمیم من نبوده است. این شرایط هم به نفع بچه‌ها است. آنها درخواست‌هایی داشتند که به حق بود اما تأمین نیازهای مالی همه ورزشکاران نه تنها در توان فدراسیون ما نیست، بلکه هیچ فدراسیونی نمی‌تواند این نیازها را تأمین کند. این موضوع از طریق باشگاه‌ها حل می‌شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه یادآور شد: من از وزیر ورزش و مسئولان کمیته می‌خواهم کمک کنند تا نظام باشگاه‌داری به کمک ورزش‌های پرمدال بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف شما برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی به چه صورت است، عنوان کرد: در هر ماده یکی دو نفر تمرین می‌کنند این بازی‌ها به مسابقات قهرمانی اسیا نزدیک است حالا باید ببینیم چه ترکیبی را اعزام می‌کنیم. هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. نظر کمیته و وزارت هم مهم است.

وی در پایان در خصوص تعداد سهمیه دوومیدانی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: به ما ۱۰ سهمیه را اعلام کرده‌اند اما برای این رشته حداقل باید ۲۰ نفر اعزام شوند که قول دادند که سهمیه‌ها را اضافه کنند چون شانس زیادی برای کسب نتیجه داریم./فارس