دودانگه: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم/ در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیستیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شرایط ملی‌پوشان کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده حضور در مسابقات هستیم. متاسفانه در آخرین تمرین اردوی قبل مچ پای تیموری پیچ خورد و ناچار شدیم افضلی را جایگزین او کنیم. وی درباره میزان آمادگی افضلی ادامه داد: تیموری […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شرایط ملی‌پوشان کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده حضور در مسابقات هستیم. متاسفانه در آخرین تمرین اردوی قبل مچ پای تیموری پیچ خورد و ناچار شدیم افضلی را جایگزین او کنیم.

وی درباره میزان آمادگی افضلی ادامه داد: تیموری انگیزه بالایی داشت؛ یکی از اهداف ما در تیم ملی این است که به استعدادها میدان بدهیم، اما متاسفانه او این شانس را از دست داد. البته یاراحمدی مهره اصلی ما در وزن ۷۴ کیلوگرم است و از افضلی به عنوان نفر دوم استفاده خواهیم کرد. از شرایط افضلی هم اطلاع داریم و با علم به این موضوع او را دعوت کردیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حریفان کشورمان و اینکه به نظر می‌رسد در گروه آسان‌تری نسبت به گروه مقابل قرار داریم، گفت: در سال‌های قبل گروه‌های سختی را داشته‌ایم و در بدترین شرایط هم قهرمان شدیم. ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم چون اعتقاد داریم در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیستیم.

دودانگه تصریح کرد: هند و مغولستان در ۳-۴ وزن کشتی‌گیران بسیار خوبی دارند و حتی می‌توانند از آمریکا هم خطرناک‌تر باشند. ترکیه هم تیم خوبی دارد و با بهترین مهره‌هایش به جام جهانی آمده است. هند و مغولستان با آمریکا برای ما هیچ فرقی ندارد و تلاش می‌کنیم با ارائه کشتی‌های زیبا و هجومی جام قهرمانی را در خانه نگه داریم./فارس