جعفری: به شکایتمان رسیدگی نکنند از لیگ کنار می‌رویم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرضیه جعفری درباره اینکه در جریان مسابقه امروز تیمش برابر شهرداری سیرجان، تیمش را بیرون کشیده، اظهار داشت: داوری بازی دو تیم شهرداری بم و سیرجان شاهکار بود. تاکنون چنین قضاوتی را در بازی‌ها ندیده بودم. وی ادامه داد: داور پنالتی برای تیم ما گرفت اما پس از صحبت‌های بازیکنان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرضیه جعفری درباره اینکه در جریان مسابقه امروز تیمش برابر شهرداری سیرجان، تیمش را بیرون کشیده، اظهار داشت: داوری بازی دو تیم شهرداری بم و سیرجان شاهکار بود. تاکنون چنین قضاوتی را در بازی‌ها ندیده بودم.

وی ادامه داد: داور پنالتی برای تیم ما گرفت اما پس از صحبت‌های بازیکنان سیرجان با داور نظرش تغییر کرد و رای خود را پس گرفت. در شرایطی که بازیکنان ما با کمک داور صحبت می‌کردند تیم سیرجان گل زد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم نصریح کرد: پیروزی با این روش اصلا صحیح نیست. اگر می‌خواهند برابر تیم ما پیروز شوند چرا به این شکل سر تیم ما می‌بُرند؟ باتوجه به این داوری و این مسائل دیگر تمایلی به حضور در لیگ نداریم.

جعفری تاکید کرد: فیلم بازی را داریم. به همراه فیلم شکایت نامه‌ای را تنظیم کردیم که به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم. اگر به شکایت ما رسیدگی شود و بازی را دوباره برگزار کنند در لیگ می‌مانیم در غیر این صورت از لیگ کنار می‌رویم.

وی گفت: وقتی این رفتارهای غیرحرفه‌ای در لیگ برتر وجود دارد بهتر است که در لیگ نباشیم. با این رفتارها به فوتبال بانوان ضربه می‌زنند و کاری کردند که تیمی بزرگ به نام شهرداری بم از لیگ جدا شود./تسنیم