مجتبی حسینی: مسئولیت این شکست با من است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی حسینی پس از شکست سنگین تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: همانطور که انتظار داشتم هر دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند. در پنج شش دقیقه اول خوب نبودیم و داور پنالتی اتفاقی برای آنها گرفت. در ادامه خوب بازی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی حسینی پس از شکست سنگین تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: همانطور که انتظار داشتم هر دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند. در پنج شش دقیقه اول خوب نبودیم و داور پنالتی اتفاقی برای آنها گرفت. در ادامه خوب بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و تماشاگران بازی خوبی دیدند.

وی ادامه داد: بازیکنان من زحمت زیادی کشیدند اما بازیکنان تراکتورسازی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دادند. آنها با تمام وجود بازی کردند و توانستند به نحو احسن از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. مسئولیت این شکست با من است و من از بازیکنانم راضی‌ام.

حسینی اظهار کرد: بعد از پنالتی اوایل بازی، تراکتور به ضدحمله رو آورد و روی همین ضدحملات نیز توانست به گل دوم دست یابد.

وی در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام نیز خاطرنشان کرد: امروز چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی داشت و در کل قابل قبول بود.

سرمربی ذوب آهن در ادامه تاکید کرد: امیدوارم در بین مربیان جوان و همچنین باتجربه ایران، شایسته‌سالاری باشد و هر یک از مربیانی که شایسته است، به فوتبال کشور خدمت کنند.

حسینی در رابطه با اینکه رضا شکاری بازیکن جوان این تیم در تمرین‌ها شرکت نمی‌کنند گفت: در جریان کارهای این بازیکن نیستم و او مشکلاتش را با باشگاه پیگیری می‌کند. مطمئنا بازیکنی که اسمش را در لیست قرار داده‌ام و با ما قرارداد دارد، به او نیاز دارم. شکاری یکی از بازیکنان جوان و ملی‌پوش ما است.

وی در پایان تاکید کرد: فلسفه فوتبال ذوب آهن انجام بازی زیبا و تهاجمی است. روزی موقعیت‌های ما گل می‌شود بازی را می‌بریم و روزی هم مثل امروز توپ‌هایمان به گل نمی‌رود. این موضوع در فوتبال طبیعی است./ایسنا