والنسیا: فکر ‌می‌کردم با آمدن ممفیس و دی‌ماریا کارم ساخته می‌شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدافع راست من‌یونایتد اکنون به یکی از مهره‌های اصلی مورینیو بدل شده است. آنتونیو والنسیا که عملکرد خوبی در این فصل از خود نشان داده توانست در این ماه نیز به مانند نوامبر به بهترین بازیکن باشگاه لقب گیرد. وی سال ۲۰۰۹ از ویگان پا به یونایتد گذاشت و حالا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدافع راست من‌یونایتد اکنون به یکی از مهره‌های اصلی مورینیو بدل شده است.

آنتونیو والنسیا که عملکرد خوبی در این فصل از خود نشان داده توانست در این ماه نیز به مانند نوامبر به بهترین بازیکن باشگاه لقب گیرد.

وی سال ۲۰۰۹ از ویگان پا به یونایتد گذاشت و حالا می‌خواهد ۶ دیگر نیز برای این تیم به میدان رود.

مدافع شیاطین سرخ اظهار داشت: من بسیار خوشحالم و مفتخرم که مربی مرا بهترین خطاب می‌کند. نمی‌دانم بهترین هستم اما سعی می‌کنم در بالاترین سطح قرار داشته باشم.

وی گفت: وقتی اولین بار دی‌ماریا و ممفیس را در منچستر دیدم با توجه به عملکرد و توانایی بالایشان گمان کردم که زمان حضورم در یونایتد به پایان رسیده است. خوشبختانه با تمرکز و سخت‌کوشی در تمرینات هنوز اینجا هستم.

والنسیا تصریح کرد: مورینیو اعتقاد خود را به من نشان داد و من بسیار خوشحالم. نمی‌توانم بگویم صد در صد یک دفاع راست هستم. یک مهاجم راست که در اینجا بازی می‌کند. من احساس می‌کنم که در این پست پیشرفت کرده و زمانی که در حمله قرار می‌گیرم انگار در جای خودم ایستاده‌ام.

وی در مورد قرارداد خود نیز اظهار کرد: من یک قرارداد جدید داشته و عاشق باشگاه  و مردم این شهر هستم. خانواده‌ام از زندگی در اینجا راضی بوده و تا موقعی که بتوانم در این تیم خواهم ماند. شاید ۵ یا ۶سال و حتی بیشتر در یونایتد بمانم./فارس