انتخابی تیم ملی شنای نابینایان اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی شنای نابینایان در چارچوب رقابت‌های قهرمانی کشور از ۸ تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود. حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان با اعلام این خبر گفت: دهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور، نخستین مرحله انتخابی تیم جوانان است تا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی شنای نابینایان در چارچوب رقابت‌های قهرمانی کشور از ۸ تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان با اعلام این خبر گفت: دهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور، نخستین مرحله انتخابی تیم جوانان است تا بتوانیم استعدادهای این رشته را شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی از سال آینده آغاز می‌شود که شناگران به صورت متمرکز و زیر نظر مربیان خود تمریناتشان را در هیات‌های استانی انجام خواهند داد. چند مرحله رکوردگیری نیز از شناگران انجام می‌شود تا برترین‌ها را انتخاب و به بازی‌های پاراآسیایی جوانان اعزام کنیم.

شریفیان با اشاره به توانایی شنای نابینایان در مواد سرعت و نیمه استقامت، گفت: ملی‌پوشان کشورمان در دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی جوانان در مواد شنای سرعت و نیمه استقامت قدرتمندتر ظاهر شده و مدال آور بوده‌اند بنابراین شانس بالایی در کسب مدال در این مواد داریم و می‌توانیم رنگ مدال‌ها را بهبود بخشیم./فارس