ونگر به پایان حضورش در لندن نزدیک شده است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از باخت به واتفورد و چلسی دوباره اعتراض‌های هواداران لندن به مربی فرانسوی بالا گرفت. هواداری در ورزشگاه «استمفوردبریج» با نشان دادن بنر «زمانت به پایان رسیده،ونگر» از ناراضی بودن پرده برداشت ولی کمتر کسی فکر می‌کرد که مربی ۲۰ ساله به این زودی‌ها تیم را ترک کند. ایان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از باخت به واتفورد و چلسی دوباره اعتراض‌های هواداران لندن به مربی فرانسوی بالا گرفت.

هواداری در ورزشگاه «استمفوردبریج» با نشان دادن بنر «زمانت به پایان رسیده،ونگر» از ناراضی بودن پرده برداشت ولی کمتر کسی فکر می‌کرد که مربی ۲۰ ساله به این زودی‌ها تیم را ترک کند.

ایان رایت، اسطوره توپچی‌ها در مصاحبه با رادیو «BBC» اظهار داشت: پنج شنبه با ونگر ملاقات داشتم. او به من نگفت که در آخر این فصل، آرسنال را ترک می‌کنم اما از حالت صورتش فهمیدم که نه، زمان به پایان رسیده است. تا به حال نشنیده بودم که از ترک لندن سخن گوید اما این بار به زبان آورد.

وی ادامه داد: او حالت نزار داشت مثل کسی که معده‌اش درد می‌کند. من فکر می‌کنم که آخر فصل ونگر آرسنال را ترک می‌کند. اگر این اتفاق رخ دهد خیلی از چیزها تغییر کرده و بازیکنان امیدشان از بین می‌رود.

فارس