باشگاه قطری پاریس برای مبارزه با کاتالونیا آماده است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال ژیروندین بوردو فرانسه مقابل پاری‌سن‌من تن به شکست ۳ بر صفر داد. تیم اول پاریس با این پیروزی پر گل و نمایش یک بازی تمام هجومی خط و نشان واضح و پررنگی برای رقیب اروپایی خود کشید. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا صف آرایی خواهد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال ژیروندین بوردو فرانسه مقابل پاری‌سن‌من تن به شکست ۳ بر صفر داد. تیم اول پاریس با این پیروزی پر گل و نمایش یک بازی تمام هجومی خط و نشان واضح و پررنگی برای رقیب اروپایی خود کشید. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا صف آرایی خواهد کرد. درخشش کاوانی و دی‌ماریا در این بازی نکته مهمی بود که خبرنگاران فرانسوی به آن پرداختند. این تیم می‌تواند برای مدعی قهرمانی این فصل از لیگ قهرمانان یعنی بارسلونا، دردسرساز شود.

در این بازی کاوانی دو بار و دی ماریا یک بار گلزنی کردند، ضمن اینکه دی ماریا روی یک گل اثر مستقیم داشت و پاس گل داد. سن ژرمن با این برد ۵۵ امتیازی شد و در مکان دوم قرار دارد.

روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز در گزارشی آورده است: این تیم پاریس واقعا یک مدعی است، با درخشش کاوانی و دی‌ماریا دیگر تردیدی نیست که بارسلونا یک فینال زودهنگام را تجربه می‌کند.

فارس