تدیف: دیدار با آمریکا وحشتناک خواهد بود/ نباید هیچ اشتباهی مرتکب شویم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جامبولات تدیف، سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه، پس از اعلام نتایج قرعه کشی جام جهانی کشتی آزاد و هم‌گروهی این تیم با آمریکا، دیدار با این تیم را وحشتناک توصیف کرد. وی ادامه داد: مشکلی در قرعه کشی جام جهانی کشتی آزاد نمی‌بینم زیرا ما باید بر تمامی رقبای خود پیروز […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جامبولات تدیف، سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه، پس از اعلام نتایج قرعه کشی جام جهانی کشتی آزاد و هم‌گروهی این تیم با آمریکا، دیدار با این تیم را وحشتناک توصیف کرد.

وی ادامه داد: مشکلی در قرعه کشی جام جهانی کشتی آزاد نمی‌بینم زیرا ما باید بر تمامی رقبای خود پیروز شویم، اما تیم آمریکا با نفرات قدرتمندی در این مسابقات حاضر خواهد شد و برای شکست این تیم، نباید هیچ اشتباهی مرتکب شویم.

تدیف در مورد اینکه ترکیب روسیه در جام جهانی کشتی آزاد مشکل ساز نخواهد شد تصریح کرد: باید به تمام نفرات اجازه داد توانمندی‌های خود را نشان دهند. ما در ابتدای طی کردن یک چرخه جدید پیش از المپیک ۲۰۲۰ هستیم و باید به نفرات جدید میدان بدهیم تا با حضور در میادین بزرگ اعتماد به نفس لازم را بدست آورند.

به گزارش فارس، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷، روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که روسیه در  گروه A مسابقات جام جهانی، با تیم‌های آمریکا، آذربایجان و گرجستان هم‌گروه است.

فارس