تاکید معاون وزیر ورزش بر برگزاری منظم مسابقات کارکنان دولت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا شعبانی بهار در آغاز مراسم اختتامیه مسابقات کارکنان دولت که امروز سه شنبه در محل وزارت نیرو برگزار شد، تصریح کرد: یکی از رسالت های وزارت ورزش توسعه و تامین ورزش در میان آحاد مردم است. بر همین اساس تدابیری اندیشیده شده تا این سیاست و رسالت را در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا شعبانی بهار در آغاز مراسم اختتامیه مسابقات کارکنان دولت که امروز سه شنبه در محل وزارت نیرو برگزار شد، تصریح کرد: یکی از رسالت های وزارت ورزش توسعه و تامین ورزش در میان آحاد مردم است. بر همین اساس تدابیری اندیشیده شده تا این سیاست و رسالت را در رأس کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: برای رسیدن به اهدافی که در این زمینه ترسیم کرده ایم، همکاری ادارات کل ورزشی، فدراسیون ها و دستگاه های دولتی و اجرایی نقش بسیار زیادی دارند. یکی از موارد مورد توجه توسعه ورزش در میان کارکنان دولت است که به این برنامه توجه زیادی شده است.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش تاکید کرد: در قالب شورای ورزش همگانی که وزیر ورزش ریاست آن را برعهده دارد، برنامه های مورد نظر برای رقابت میان کارکنان در نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی مورد بحث قرار گرفت. سال گذشته مسابقات در سطح استانی برگزار شد و قرار بر این شد که امسال این رقابت ها را در سطح ملی برگزار کنیم.

شعبانی بهار با بیان اینکه مسابقات کارکنان دولت امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی وگرامیداشت هفته دولت برگزار شد، خاطرنشان کرد: ۳۵ دستگاه اجرایی دولتی و غیردولتی و ۱۲۹ تیم ورزشی در دو بخش بانوان (۴ رشته) و مردان (۴ رشته) رقابت های امسال را برگزار کردند. این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، ضمن اینکه مازندران، همدان و قزوین میزبانی آن را برعهده داشتند.

معاون وزیر ورزش در پایان با بیان اینکه هزینه برگزاری مسابقات کارکنان دولت توسط وزارت ورزش تامین شد، گفت: سه میلیون کارمند در سطح کشور داریم و این امید را داریم که ورزش به اولویت آنها تبدیل شود./مهر