می‌آبادی: برای انتخاب سرمربی، اول لازم است بدانیم انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرامرز می‌آبادی  در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: در آخرین جلسه کمیته فنی در خصوص کلیات صحبت شد و تصمیمی درباره سرمربی گرفته نشد. در موضوع سرمربی مهم این است که ببینیم انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود. مهم‌ترین برنامه‌های تیم ملی مربوط به سال آینده است اگر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرامرز می‌آبادی  در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: در آخرین جلسه کمیته فنی در خصوص کلیات صحبت شد و تصمیمی درباره سرمربی گرفته نشد. در موضوع سرمربی مهم این است که ببینیم انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود. مهم‌ترین برنامه‌های تیم ملی مربوط به سال آینده است اگر قرار باشد فدراسیون با سرپرست اداره شود باید در مورد سرمربی تصمیم‌گیری شود. ما برای حضور زنان و مردان هندبالیست در مسابقات کشورهای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌ بودیم.

وی در ادامه افزود: سرپرست، وظایف مربوط به امور اداری را برعهده دارد اینکه برای سال ۹۶ در شرایطی که انتخابات برگزار نشده است، تصمیم‌گیری کنیم کاری غیر منطقی است چون هر فردی که در آینده رئیس شود مطمئنا تصمیمات خودش را اعمال می‌کند. از طرفی اگر صبر کنیم و در خصوص سرمربی تصمیم‌گیری هم نکنیم دیر می‌شود و فرصت‌ها برای تیم ملی از دست می‌رود.اگر انتخابات فدراسیون تا اسفند ماه برگزار شود در این زمینه مشکلی نیست.

دبیر فدراسیون هندبال تاکید کرد: باید ببینیم فدراسیون برای برگزاری انتخابات چه برنامه‌ای دارد و این وظیفه اکبری، سرپرست فدراسیون است که با وزارت ورزش صحبت کند و اگر دورنمایی برای انتخابات نیست همه باید از آن مطلع باشند و همه باید مشارکت کنند تا سرمربی انتخاب شود. اگر هم قرار است انتخابات برگزار شود هر گونه تصمیم‌گیری ممکن است مفید نباشد. باید با مجمع فدراسیون و وزارت ورزش تعامل کرد تا ببینیم وزارت ورزش در مورد انتخابات چه برنامه‌ای دارد.

وی در پایان گفت: در دی ماه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ را در برنامه داریم و در سال ۹۷ بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و باید هرچه زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود./تسنیم