از بازگشت یعقوب کریمی تا غیبت انصاری و مگویان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تمرین ظهر امروز دوشنبه استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی و در یک هوای سرد برگزار شد. قبل از شروع تمرین، کادر فنی یک ساعت جلسه آنالیز بازی برابر ماشین سازی را برگزار کرد و منصوریان نقاط قوت و ضعف این تیم را به بازیکنان یادآور شد. درابتدای تمرین، بازیکنان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تمرین ظهر امروز دوشنبه استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی و در یک هوای سرد برگزار شد. قبل از شروع تمرین، کادر فنی یک ساعت جلسه آنالیز بازی برابر ماشین سازی را برگزار کرد و منصوریان نقاط قوت و ضعف این تیم را به بازیکنان یادآور شد.

درابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر علی چینی بدن‌های خود را گرم کردند. آنها سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش بعدی به مرور کارهای تاکتیکی و ترکیبی برای دیدار مقابل ماشین سازی پرداختند.

شاگردان علیرضا منصوریان در آیتم بعدی یک فوتبال با چهار دروازه کوچک را انجام دادند و در آیتم پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که منصوریان و خرمگاه در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند.

تمرین آبی پوشان پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا، آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر ماشین سازی برگزار خواهد کرد.

* یعقوب کریمی که چند روزی به علت مصدومیت در تمرین حاضر نبود امروز پابه پای دیگر بازیکنان در تمرین‌های گروهی شرکت کرد.

* همچنین کاوه رضایی هم که مصدومیت جزیی داشت امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در تمرین حضور داشتند و دقایقی با منصوریان به طور اختصاصی صحبت کردند.

* جابر انصاری و هرایرمگویان غایبان تمرین امروز بودند.

* سه بازیکن از تیم امید در تمرین بزرگسالان حاضر شده و پس از صحبت با منصوریان، در تمرین‌های گروهی شرکت کردند.

* سوژه امروز بازیکنان، مراسم تدفین آتش نشانان بود که بازیکنان استقلال به شدت بابت این مسئله ناراحت بوده و برای خانواده آنها از خداوند صبر و تحمل خواستار شدند.

تیم استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ ماه از هفته بیستم لیگ شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، میهمان ماشین سازی این شهر خواهد بود./مهر