نایب قهرمان کشتی جوانان جهان: داوران کشتی فینال را از دستم درآوردند/به‌دنبال حضور در المیپک هستم

نایب قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان گفت: هدفم حضور در مسابقات المپیک ریو است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ رضا مظفری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه همه کشورها با آمادگی کامل در این مسابقات حضور داشتند، اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال قبل خیلی بالا بود. وی با […]

12455نایب قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان گفت: هدفم حضور در مسابقات المپیک ریو است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ رضا مظفری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه همه کشورها با آمادگی کامل در این مسابقات حضور داشتند، اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال قبل خیلی بالا بود.

وی با بیان اینکه تو گروه سختی قرار داشتم، افزود: کشتی‌های ما قبل فینال را با امتیازات عالی و بدون از دست دادن هیچ امتیازی پیروز شدم و توانستم به فینال راه پیدا کنم.

نایب قهرمان جوانان جهان با بیان اینکه نحوه قضاوت داوران در باخت من در فینال مؤثر بود، تصریح کرد: در کشتی فینال تو لحظات اول، با این که من رو به جلو بودم وحمله می‌کردم به من اخطار دادند.

وی اضافه کرد: با داوری بد کشتی رو از دستم در آوردند، چرا که حریف روسی تا لحظه آخر دفاع می‌کرد اما هیچ اخطاری به او ندادند.

مظفری در پایان با بیان اینکه به دنبال شرکت در مسابقات بزرگسالان هستم، خاطرنشان کرد: سعی من این است تا در تمامی مسابقات بزرگسالان شرکت کنم و بتوانم در مسابقات المپیک یکی از ملی پوشان باشم.