پایان مسابقات فوتسال جانبازان کشور با معرفی تیم‌های برتر

رقابت‌های فوتسال جانبازان کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   به گزارش مازنداسپرت، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال دسته اول جانبازان گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ با حضور ۱۵ تیم از ۱۰ تا ۱۵ دی ۱۳۹۵ در شهرستان رامسر برگزار شد و با قهرمانی کهگیلویه و بویر احمد به پایان رسید. در این مسابقات که […]

خبرگزاری فارس: پایان مسابقات فوتسال جانبازان کشور با معرفی تیم‌های برتر

رقابت‌های فوتسال جانبازان کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

به گزارش مازنداسپرت، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال دسته اول جانبازان گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ با حضور ۱۵ تیم از ۱۰ تا ۱۵ دی ۱۳۹۵ در شهرستان رامسر برگزار شد و با قهرمانی کهگیلویه و بویر احمد به پایان رسید.

در این مسابقات که به مدت ۵ روز بطول انجامید ابتدا تیم‌ها در ۳ گروه ۴ تیمی و یک گروه ۳ تیمی بازی‌های مقدماتی را برگزار کردند که ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم صعود کردند.

در این مرحله که بصورت حذفی برگزار شد تیم‌های کهگیلویه، لرستان، اصفهان (ب) و کرمان با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. در این مرحله نیز تیم های لرستان و کهگیلویه با غلبه بر تیم های اصفهان و کرمان به دیدار نهایی راه یافتند.

در بازی فینال نیز تیم کهگیلویه و بویر احمد با نتیجه ۳ بر یک لرستان را شکست داد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم استان اصفهان با نتیجه ۲ بر ی مقابل کرمان به پیروزی رسید و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم‌های کهگیلویه و لرستان که مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند به لیگ برتر کشور در ۱۳۹۶ صعود کردند.

* قهرمانی فارس در فوتسال قطع عضو

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتسال جانبازان قطع عضو گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ نیز با حضور ۶ تیم از استان‌های فارس، کرمان، تهران، گیلان، اصفهان و خوزستان از ۱۰ تا ۱۵ دی در شهرستان رامسر برگزار شد.

در این مسابقات که رقابت‌ها به صورت گروهی برگزار شد استان فارس با ۵ پیروزی به مقام قهرمانی رسید. تهران با ۴ پیروزی و یک شکست مقام دوم را بدست آورد و تیم استان اصفهان با ۳ پیروزی و ۲ شکست مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد./فارس