نیمار: پنالتی فینال مقابل آلمان سخت‌ترین لحظه زندگی‌ام بود

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید فینال المپیک و لحظه زندن پنالتی یکی از حساس‌ترین لحظات زندگی‌اش بوده است. به گزارش مازنداسپرت ؛ نیمار ستاره تیم فوتبال برزیل در گفت‌وگویی اعلام کرد زدن پنالتی آلمان در فینال بازی‌های المپیک سخت‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است. نیمار که در ترکیب تیم ملی کشورش در بازی‌های المپیک برای آخرین […]

خبرگزاری فارس: نیمار: پنالتی فینال مقابل آلمان سخت‌ترین لحظه زندگی‌ام بود

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید فینال المپیک و لحظه زندن پنالتی یکی از حساس‌ترین لحظات زندگی‌اش بوده است.

به گزارش مازنداسپرت ؛ نیمار ستاره تیم فوتبال برزیل در گفت‌وگویی اعلام کرد زدن پنالتی آلمان در فینال بازی‌های المپیک سخت‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.

نیمار که در ترکیب تیم ملی کشورش در بازی‌های المپیک برای آخرین بار حضور داشت، موفق شد تا با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی همراه با کشورش به مدال طلا برسد.

ستاره تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه ماراکانا در قهرمانی تیمش نقش کلیدی ایفا کرد. مدال طلای بازی‌های المپیک ریو در حالی برای برزیلی‌ها به دست آمد که این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آلمان با نتیجه ۷ بر یک شکست خورده بود.

وی در این باره اظهار داشت: لحظه بسیار حساسی در زندگی من بود. نمی‌توانستم به هیچ چیزی فکر کنم. خدا به من این ظرفیت را داد تا آرام شوم و ضربه را به گل تبدیل کنم./فارس