داور مازندرانی داور برتر این هفته فوتسال کشور شد/غلامی هم قدرتش را به فوتسال ایران ثابت کرد !

غلامی هم قدرتش را به فوتسال این مملکت ثابت کرد. . . به گزارش مازند اسپرت ؛ ایمان غلامی داور ساروی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته ی چهارم مسابقات لیگ برتر به عنوان داور برتر هفته شناخته شد تا هم قدرت خود را به همگان و هم برادری اش را به کمیته و دپارتمان […]

غلامی هم قدرتش را به فوتسال این مملکت ثابت کرد. . .01101

به گزارش مازند اسپرت ؛ ایمان غلامی داور ساروی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته ی چهارم مسابقات لیگ برتر به عنوان داور برتر هفته شناخته شد تا هم قدرت خود را به همگان و هم برادری اش را به کمیته و دپارتمان داوران کشور ثابت کند . . .

غلامی در دیدار دو تیمِ ملّی حفّاری اهواز و مس سونگون تبریز به همراه دیگر داور نام آشنا و نخبه ی مازنی محمودرضا نصیرلو به میدان رفت و بعنوان داور دوّم در این دیدار خوش درخشید تا عنوان داور برتر هفته را از آنِ خود کند . . .

این در حالی است که در هفته ی دوّم رقابت ها امید سهرابی داور جوان و خوش آتیه ی مازندرانی در یک دیدار تنگاتنگ با قضاوت قدرتمندانه و با صلابت خود تشویق و تحسین سایت خبری فوتسال کشور را متوجّه قضاوت خود کرد و سهرابی نیز نشان داد که جواب رد به اعتماد کمیته داوران نمیدهد و قدم برداشته تا مرد میدان های بزرگتر شود . . .

و امّا در پایان این داوران مازندرانی اند که با پرچمداری قدرتمند به نام محمود نصیرلو در کشور جایگاه محکمی ساخته اند و سوال این است که به اندازه جایگاه و بازخورد قضاوتشان فرصت خودنمایی پیدا می کُنند یا خیر . . .

ssdsd