چهارمین دوره پیشرفته مربى بدنساز برگزار می‌شود

چهارمین دوره پیشرفته مربى بدنساز ویژه‌ مربیان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای توسط پژوهشگاه علوم ورزشی ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود. به گزارش مازنداسپرت؛ چهارمین دوره پیشرفته مربى بدن‌ساز ویژه‌ مربیان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در تمام رشته‌های ورزشی در سطوح ملی و باشگاهی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه تورورگاتا […]

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره پیشرفته مربى بدنساز برگزار می‌شود

چهارمین دوره پیشرفته مربى بدنساز ویژه‌ مربیان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای توسط پژوهشگاه علوم ورزشی ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت؛ چهارمین دوره پیشرفته مربى بدن‌ساز ویژه‌ مربیان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در تمام رشته‌های ورزشی در سطوح ملی و باشگاهی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه تورورگاتا ایتالیا و موسسه موجیکا از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

در این دوره هفت‌روزه علاوه بر بهره‌گیری از تجربیات دکتر “موجیکا” یکی از متخصصان علم تمرین و مربى چندین قهرمان‌ بازی‌های المپیک از حضور دکتر “استفانو دی اوتاویو” مربی بدن‌ساز تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا و رئیس دانشگاه تورورگاتا رم و پروفسور “کارلو کاستاگنا” استاد دانشگاه تورورگاتا رم و دستیار مربی بدن‌ساز تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا بهره گرفته می‌شود تا جدیدترین روش‌های علم تمرین و آخرین یافته‌های علمی در زمینه بدن‌سازی به‌صورت تئوری و عملی به مربیان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای ارائه شود.

همچنین در این دوره از تجربیات استادان به نام علم تمرین داخلى همچون: دکتر حمید آقا علی‌نژاد، دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد و دکتر حمید رجبی استفاده‌ شده خواهد شد. علاوه بر این، در این دوره با تلاش مسئولان با افزایش بخش عملی، دوره به سمت کاربردی شدن بیشتر هدایت‌ شده است.

در این دوره مربیان مباحثى شامل ریکاوری، اصول تمرین، روش‌های نوین تمرین، تحلیل نیازهای تمرین، طراحی تمرینات قدرتی، تعیین میزان بار تمرین، طراحی تمرینات استقامتی، زمان‌بندی تمرینات سالیانه، ارزیابی سطح آمادگی ورزشکار، طراحی تمرینات سرعتی و چابکی، تمرینات کششی و انعطاف‌پذیری، روش‌های گرم کردن و سرد کردن و طراحی تمرینات پلیومتریک را فرا می‌گیرند./فارس