اینیستا: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته شوم

باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد اینیستا مردد است و این موضوع هواداران تیم اول کاتالونیا را نگران کرده، طراح حملات بارسا می‌گوید: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته شوم. به گزارش مازنداسپرت؛آندرس اینیستا بازیکن کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اسپانیا در جمع خبرنگاران از آینده فوتبالی خود گفت و تصریح کرد: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته […]

خبرگزاری فارس: اینیستا: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته شوم

باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد اینیستا مردد است و این موضوع هواداران تیم اول کاتالونیا را نگران کرده، طراح حملات بارسا می‌گوید: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته شوم.

به گزارش مازنداسپرت؛آندرس اینیستا بازیکن کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اسپانیا در جمع خبرنگاران از آینده فوتبالی خود گفت و تصریح کرد: دوست دارم در بارسلونا بازنشسته شوم، قصد من این است اما من تصمیم گیرنده نیستم و این باشگاه است که باید هر چه زودتر به من بگوید که آیا می‌خواهد قرارداد مرا تمدید کند یا خیر.

وی ادامه داد: از کودکی در دل بارسلونا رشد کرده‌ام، اینجا خانه من است و برای تمدی قرارداد هیچ توقع اضافه‌ای ندارم، معلوم است که مسائل مالی هم باید رعایت شود و باشگاه نباید کاری کند که من در این سن فوتبالی و پس از این همه سال به خاطر مسائل مالی با آنها وارد بحث و جدل شوم. از وکیل خود نیز خواسته‌ام در این خصوص بحثی نکند و اگر از طرف باشگاه مشکلی بود، به من خبر بدهد.

اینیستا افزود: برای بعد از فوتبال خود برنامه خاصی ندارم، زمان کافی برای تصمیم گیری در این مورد وجود دارد و دلم نمی خواهد برای روزهای بعد از فوتبال از حالا تصمیم بگیرم. در هر حال تصویر کلی زندگی من ماندن در کنار بارسلونا است. حتی به عنوان یک هوادار معمولی./فارس