دست‌نشان: امیدوارم نیم فصل را با برد به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌ گفت: امیدوارم در بازی مقابل گسترش فولاد به پیروزی برسیم تا نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.   به گزارش مازند اسپرت؛ نادر دست نشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بعد از چند هفته ناکامی برای کسب موفقیت به میدان می‌رویم و […]

خبرگزاری فارس: دست‌نشان: امیدوارم نیم فصل را با برد به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌ گفت: امیدوارم در بازی مقابل گسترش فولاد به پیروزی برسیم تا نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ نادر دست نشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بعد از چند هفته ناکامی برای کسب موفقیت به میدان می‌رویم و امیدواریم آخرین بازی خود در نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم و به شرایط خود در جدول سر و سامان دهیم.

وی افزود: هفته قبل عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه ما خوب نبود. کار تیمی خوبی در کار داریم امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران در مقابل تیمی‌ که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته نتیجه لازم را کسب کنیم و در پایان نیم فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد محرومان و مصدومان تیمش، اظهار داشت: محروم نداریم و تنها مصدوم ما محمد شادکام است که پزشکان در هفته جاری با وی کار کردند تا او را به بازی فردا برسانند. امیدوارم شادکام به بازی فردا برسد و بتوانیم نیم فصل با پیروزی پشت سر بگذاریم./فارس