امسال نوع بازی‌ام متفاوت از گذشته است/ ۸ تیم لیگ رقابت نزدیکی با هم دارند

ملی‌پوش سابق بسکتبال گفت: امسال نوع بازی‌ام متفاوت از گذشته است و تیمی‌تر بازی می‌کنم. به گزارش مازند اسپرت؛ایمان زندی در گفت‌وگویی  در مورد شرایطش اظهار داشت: با توجه به اینکه داغدار فوت پدرم بودم یک هفته تمرین نکرده بودم و از روز گذشته به تیم اضافه شدم. مسلما تمرین نکردن از شرایط بدنی بازیکن […]

خبرگزاری فارس: امسال نوع بازی‌ام متفاوت از گذشته است/ 8 تیم لیگ رقابت نزدیکی با هم دارند

ملی‌پوش سابق بسکتبال گفت: امسال نوع بازی‌ام متفاوت از گذشته است و تیمی‌تر بازی می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛ایمان زندی در گفت‌وگویی  در مورد شرایطش اظهار داشت: با توجه به اینکه داغدار فوت پدرم بودم یک هفته تمرین نکرده بودم و از روز گذشته به تیم اضافه شدم. مسلما تمرین نکردن از شرایط بدنی بازیکن را دور می‌کند و از سوی دیگر شرایط روحی هم فعلا ایده‌آل نیست. با این شرایط بازی کردن نمی‌تواند راحت باشد اما خوشبختانه با جوی که در تیم ما حاکم است می‌توانم خیلی زود بازگردم.

وی در مورد اینکه در این فصل شرایط خوبی را سپری می‌کنم نوع بازی کردنم نسبت به سالیان گذشته متفاوت بوده است. امسال یک مقدار تیمی‌تر بازی می‌کنم و با هدف‌گذاری‌هایی که هاشمی انجام داده پیش می‌روم.

ملی‌پوش سابق بسکتبال در مورد سطح برگزاری مسابقات گفت: فکر می‌کنم در ۱۰ سال گذشته نخستین سالی است که اکثر تیم‌ها در یک سطح قرار دارند و می‌توانم بگویم که تا انتهای فصل ۸ تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت. همین نزدیکی تیم‌ها باعث می‌شود کیفیت مسابقه هم بالاتر برود.

زندی در مورد بازیکنان خارجی لیگ گفت: خارجی‌های ضعیف، متوسط و خوب در لیگ حضور دارند اما همین که هر دوی آنها می‌توانند در زمین حضور داشته باشند کیفیت بازی‌ها را بالا می‌برد. 

بازیکن شیمیدر در مورد دیدار فردای تیمش با شهرداری کاشان عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم چون آنها ۲ خارجی خوب در اختیار دارند و نتایج خوبی هم تاکنون نسبت به توانایی‌هایشان کسب کرده‌اند. 

وی در پایان در مورد اینکه فردا بازی خواهد کرد یا خیر،‌گفت: همه چیز به کادر فنی بستگی دارد. مسلما هر بازیکنی دوست دارد در هر مسابقه حاضر شود و من هم اگر به میدان بروم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. /فارس