به اهتزاز درآوردن پرچم ایران بر فراز قله های دنیا از اهداف والای برادران عالمیان است

یاسر عباسی، در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در شهرستان بهشهر،  اظهار داشت:جوانان ورزشکار جزء پایه های اصلی و مهم هر کشوری محسوب می شوند که از جایگاه مهم و حایز اهمیتی برخوردار هستند. وی افزود:”نوشاد” و “نیما” عالمیان به عنوان اولین برادران المپیکی در رشته پینگ پنگ در جهان محسوب می شوند. مدیر برنامه […]

photo 2016 12 23 00 30 43

یاسر عباسی، در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در شهرستان بهشهر،  اظهار داشت:جوانان ورزشکار جزء پایه های اصلی و مهم هر کشوری محسوب می شوند که از جایگاه مهم و حایز اهمیتی برخوردار هستند.

وی افزود:”نوشاد” و “نیما” عالمیان به عنوان اولین برادران المپیکی در رشته پینگ پنگ در جهان محسوب می شوند.

مدیر برنامه های عالمیان در ادامه تصریح کرد:در مسابقات انتخابی المپیک که در فروردین ماه در کشور هنگ کنگ برگزار شد، دو برادر “نوشاد و نیما” برای اولین بار در تاریخ در این مسابقات رکوردار این عرصه را شکست دادند.

وی افزود:”نوشاد” ورزشکاری است که در سن ۱۷ سالگی بدون داشتن مربی به کشور اسپانیا در مسابقات قهرمانی جوانان شرکت و آنها را با اقتدار شکست داد.

عباسی با بیان اینکه وظیفه مهم و خطیری که بر عهده بنده گذاشته شد این بود که از حق بحق ورزشکاران مخصوصا برادران عالمیان دفاع کنم، خاطرنشان کرد:این دو برادر از افتخارآفرینان استان مازندران و حتی به جرات باید بگویم قهرمانان جهان محسوب می شوند که با کمک و حمایت مسولین در وهله اول مشکل بیمه و اشتغال این دو برادر حل شود.

وی ادامه داد:اکثریت ورزشکاران طی یک بازده زمانی در اوج قهرمانی هستند اما برادران عالمیان با تمام سختی ها و مشقت های پیش رو از خیلی از تفریحات خود گذشتند و در تمامی این سالها، خود را وقف این رشته کردند که الان با قدرت و افتخار حرفی برای گفتن دارد.

مدیر برنامه برادران عالمیان با بیان اینکه نتیجه زحمات این دو برادر صرفا با گوشه نگاه توجه مسولین رفع و رجوع می شود، اذعان داشت:مسولین به عنوان بازوان توانمند دولت هستند و اگر این دو برادر حمایت دلسوزانه مسولین را به همراه داشته باشند بسیاری از عدیده مشکلات پیش رو از جمله؛ بیمه، اشتغال و … حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها دغدغه برادران عالمیان، پیروزی در عرصه های بین المللی و المپیک است، اظهار داشت:بنده به عنوان مدیر برنامه این دو برادر پرتلاش مازنی و به اتفاق رحمت عالمیان پدر این دو ورزشکار با مسیولین مختلف جهت بررسی و رفع بسیاری از مشکلات پیش رو در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم نیمی از دغدغه های این دو جوان را کم نماییم.

عباسی خاطرنشان کرد:استاد عالمیان پدر این دو قهرمان مازنی به دلیل دغدغه هایی که برای فرزندان خود در این رشته داشت از کار رسمی خود استعفا داد و سالهای متمادی در پی تزریق تجارب خود به فرزندانش بود تا استعدادشان را از بالقوه به بالفعل برساند و امروز شاهد بارور شدن زحماتش است و با افتخار به داشتن چنین فرزندانی سالم و قهرمان به خود و استان خود می بالد.

وی افزود:هدف بنده این است این راه ادامه داشته باشد و این طور نباشد که حمایت و کمک های مسولین، مقطعی باشد بلکه باید این امر را نهادینه کنیم و بتوانیم به صورت قطعی و دایم انجام دهیم تا شاهد رشد ورزشکارانی همانند “نوشاد و نیما عالمیان ” در رشته تنیس روی میز استان مازندران باشیم.

مدیر برنامه برادران عالمیان با بیان اینکه “نوشاد” از نمونه های بارز و الگویی جوانان مازندران و جامعه ایرانی محسوب می شود، بیان داشت:این ورزشکار ارزنده کشور و استان مازندران با وجود کمترین امکاناتی که در اختیار داشت توانست در سن و جایگاه خود خوب بدرخشد و الان بنده بر خود تکلیف میبینم که با پیگیری های مجدانه و داشتن یک برنامه ریزی هدفمند برای زنده کردن شعار “ما می توانیم” تلاشی دوچندان کنم که امروزه درخشیده شدن مازندران در رشته تنیس روی میز مرهون زحمات بی وقفه و شبانه روزی برادران عالمیان از خطه مازندران است.

وی با اشاره به اینکه افتخارآفرینانی در مازندران همچون؛ یزدانی ها در کشتی، سلیمی ها در وزنه برداری و برادران عالمیان در تنیس روی میز به ندرت داریم، اذعان داشت:باید در حفظ و حراست چنین دستاوردهای ارزشمندی به مراتب امر باید دقت های لازم صورت بگیرد و این تلاش و هدف ها به طبع باید به مرحله نهایی که همان قهرمانی است سوق داده شود.

این مسیول ورزشی در ادامه بیان داشت:هر انسانی برای هدف خود تلاش می کند تا بتواند به بالاترین قله موفقیت و قهرمانی دست یابد قطعا هدف اصلی “نیما و نوشاد عالمیان” هم این است که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر قله های رفیع دنیا به اهتزاز در بیاورند و ناگفته نماند همانند یک شهید که از کیان ملت دفاع می کند و جان خود را از دست می دهد و به درجه رفیع شهادت نایل می شود این دو برادر هم در جایگاه قهرمانی خود تداوم دهنده راه همین شهدای والامقام هستند.

عباسی در ادامه هدف دیگر از تلاشهای خود و پدر برادران عالمیان را پشتوانه سازی و حمایت از جوانان دانست و اظهار داشت:باید در این عرصه ورزشی شاگردانی تربیت کنیم تا ادامه دهنده را دو عالمیان مازنی باشند و این مهم زمانی میسر می شود که فقط به هدف والا که همان قهرمانی و کسب مدال است بی اندیشیم.

مدیربرنامه برادران عالمیان در پایان از تلاشها و زحمات جناب قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، آقای شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک فدراسیون تنیس روی میز کشور، باحشمت رییس هیات تنیس روی میز مازندران، دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و همچنین حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تقدیر و قدردانی کرد.