شرایط‌مان برای بازی با دانشگاه آزاد مناسب نبود/ نتیجه آنالیز خوب‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: شرایط خوبی برای بازی با دانشگاه آزاد نداشتیم و با چند مصدوم و سرما خورده کار کردیم. به گزارش مازنداسپرت؛حماد سامری در مورد پیروزی ۶۸ بر ۶۵ مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت:‌ شرایط تیم برای این بازی مناسب نبود و مصدومان زیادی داشتیم. سجاد مشایخی در اختیارمان نبود و […]

خبرگزاری فارس: شرایط‌مان برای بازی با دانشگاه آزاد مناسب نبود/ نتیجه آنالیز خوب‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: شرایط خوبی برای بازی با دانشگاه آزاد نداشتیم و با چند مصدوم و سرما خورده کار کردیم.

به گزارش مازنداسپرت؛حماد سامری در مورد پیروزی ۶۸ بر ۶۵ مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت:‌ شرایط تیم برای این بازی مناسب نبود و مصدومان زیادی داشتیم. سجاد مشایخی در اختیارمان نبود و رایان ریچاردز هم وضعیت خوبی نداشت. حسن‌زاده و اکبری هم سرما خورده بودند. این موارد را به تیم خوب دانشگاه آزاد اضافه کنیم که از لحاظ آنالیز تا لحظه آخر تیمی بود که می‌جنگید و از نظر سازماندهی حمله هم تیم بسیار خوبی بود. 

سرمربی نفت آبادان در مورد پرتاب پنالتی آخر عنوان کرد: به سجاد مشایخی گفتم که طوری پرتاب کند که توپ وارد سبد نشود و او این کار را انجام داد ولی با بدشانسی به گل تبدیل شد و مالکیت توپ در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفت. 

سامری در مورد جدا شدن دو بازیکن خارجی این تیم گفت: هر دوی آنها به دلیل مشکلات شخصی که داشتند از تیم جدا شدند که خیلی برای ما سخت بود. 

وی با اشاره به اینکه آنالیز ما برای مسابقه خیلی خوب بود، گفت:‌با کارهایی که انجام دادیم توانستیم پرینس بازیکن خارجی آنها را به خوبی کنترل کنیم.

سرمربی نفت در مورد غیبت مربی لیتوانیایی عنوان کرد: او در حال حاضر با تیم زیر ۱۶ سال لیتوانی در ترکیه به سر می‌برد و یک هفته به خاطر سال نوی میلادی از ما مرخصی گرفته است. /فارس