پیام قدردانی و تشکر حاج محمد اکوشی پیشکسوت ارزنده فوتبال مازندران از مردم و مسئولین

حاج محمد اکوشی پیشکسوت ارزنده فوتبال مازندران و شهرستان نکا از مردم و مسئولین به دلیل همدردی با وی در غم از دست دادن فرزند دلبندش پیام قدردانی و تشکر صادر کرد .   به گزارش مازند اسپرت،متن ارسالی به شرح زیر است : بنام خداوند جان وخردباعرض سلام وادب خدمت سروران ودوستان خودممشیت الهی […]

حاج محمد اکوشی پیشکسوت ارزنده فوتبال مازندران و شهرستان نکا از مردم و مسئولین به دلیل همدردی با وی در غم از دست دادن فرزند دلبندش پیام قدردانی و تشکر صادر کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت،متن ارسالی به شرح زیر است :

بنام خداوند جان وخرد
باعرض سلام وادب خدمت سروران ودوستان خودم
مشیت الهی بر این قرار گرفت، تا فرزند عزیزونورچشمم درعنفوان جوانی از پیشم و از این دنیا به دیار باقی بشتابدودل درسینه خاک نهد.بی شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان مخصوصا جوان سخت و طاقت فرساست،
 لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان ،آشنایان و بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود .
بدین وسیله وظیفه خود میدانم به حکم ادب و قدردانی ازهمه دوستان عزیزجامعه ورزش استان ازمسئولین محترم ادارات ورزش استان ، شهرستان نکا ومیاندرود، مسئولین محترم هیات فوتبال استان وشهرستان ، پیشکسوتان محترم عرصه ورزش بخصوص  فوتبال،مدیران، سرپرستان ،مربیان وبازیکنان فعال درمسابقات کشور،استان وشهرستان که بذل محبت فرموده وباحضور خود  درمراسم تشیع وخاکسپاری ،مجالس عزاداری ویا با درج نظر و پیام تسلیت و یا با ارسال متن درقالب توصیف نامه بنده را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح فرزندعزیزم  و تسلی خاطر اینجانب وخانواده  را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان.،شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم. باشد به شادی، محبت های شما بزرگواران را پاسخگو باشم.
” دوستدار شما حاج محمد اکوشی”

 

photo 2016 12 17 11 31 11