شکست خانگی یاران جباری مقابل حریف استقلال خوزستان/ تعویض مجتبی در دقیقه ۳۳

تیم فوتبال الاهلی در ادامه مسابقات باشگاهی قطر و در حضور ۳۳ دقیقه‌ای مجتبی جباری مقابل لخویا شکست خورد. به گزارش مازنداسپرت،تیم فوتبال الاهلی در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر امشب به مصاف تیم لخویا رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این مسابقه به میزبانی الاهلی و در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر برگزار […]

خبرگزاری فارس: شکست خانگی یاران جباری مقابل حریف استقلال خوزستان/ تعویض مجتبی در دقیقه 33

تیم فوتبال الاهلی در ادامه مسابقات باشگاهی قطر و در حضور ۳۳ دقیقه‌ای مجتبی جباری مقابل لخویا شکست خورد.

به گزارش مازنداسپرت،تیم فوتبال الاهلی در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر امشب به مصاف تیم لخویا رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

این مسابقه به میزبانی الاهلی و در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر برگزار شد و در حالی که دو تیم در نیمه اول به تساوی صفر – صفر رضایت داده بودند، اما در نیمه دوم تیم لخویا که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال خوزستان همگروه است موفق شد با زدن دو گل به پیروزی برسد.

الاهلی در دقیقه ۷۴از روی نقطه پنالتی و با ضربه موبلیی به گل رسید، اما در ادامه العربی نیز در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی برای لخویا گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه و در دقیقه ۹۰+۶ علی عبدالله برای دومین بار دروازه تیم میزبان را گشود تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود لخویا تمام شود.

مجتبی جباری بازیکن ایرانی الاهلی تا دقیقه ۳۳ برای این تیم سبزپوش به میدان رفت،‌اما وی در دقیقه ۳۳ به دلیل مصدومیت جای خود را به علی احمد غدیری داد.

در لیگ ستارگان قطر، الاهلی با انجام ۱۲ بازی و ۱۱ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و لخویا نیز که یکی از حریفان قدرتمند استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، با ۱۲ بازی و ۳۰ بعد از السد در جایگاه دوم جدول قرار دارد./فارس