مهدی‌پور: با این نتایج لیگ جذاب‌تر شد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با نتایجی که امروز به دست آمد لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. به گزارش مازنداسپرت، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی بود در روزی که ورزشگاه مملو از جمعیت بود و در VIP اکثر هواداران پرسپولیسی بودند توانستیم برنده شویم. با […]

خبرگزاری فارس: مهدی‌پور: با این نتایج لیگ جذاب‌تر شد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با نتایجی که امروز به دست آمد لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد.

به گزارش مازنداسپرت، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی بود در روزی که ورزشگاه مملو از جمعیت بود و در VIP اکثر هواداران پرسپولیسی بودند توانستیم برنده شویم. با این نتایج لیگ جذاب‌تر خواهد شد. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم. 

وی در مورد گلی که مرتضی تبریزی به ثمر رساند،‌تصریح کرد:می‌گویند این گل به طور صد درصد سالم است به جز این صحنه یکی،‌دو خطا هم پشت محوطه جریمه  اتفاق افتاد که درست نبود در کل به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

هافبک ذوب آهن در مورد قرعه ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: با قرعه سختی روبه‌رو شدیم تمامی تیم‌های گروه‌مان گردن کلفت هستند اما تلاش می‌کنیم از سال قبل نتیجه بهتری بگیریم ما پارسال از گروهمان صعود کردیم.

مهدی‌پور در مورد اینکه آینده را چطور می‌بیند، گفت: آینده بسیار خوب خواهد بود مسابقه بعدی ما مقابل گسترش فولاد در جام حذفی است و تلاش می‌ کنیم در این دیدار موفق شویم. هدفمان بهبود بخشیدن به جایگاه تیم در ادامه مسابقات است. 

وی در مورد حضور عبدالرحمان در تیم العین تصریح کرد: پارسال مقابل العین عملکرد خوبی داشتیم و این تیم را در خانه خود مهار کردیم ولی در اصفهان روی اتفاقات گل خوردیم. به هر حال باید خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. عبدالرحمان هم بازیکن خوبی است و می‌توان او را مهار کرد. این بازیکن که از کره مریخ نیامده است که نتوان او را مهار کرد. /فارس